TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa account managerka w Dziale Client Service i dwa awanse w Dziale Sprzedaży LTTM

Do Grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) jako nowa account managerka dołącza Jaśmina Świerczyńska, a awansowani kolejno na stanowiska senior sales managera i creative support, zostali Łukasz Rudnicki i Michał Bogdański.
O autorze
1 min czytania 2021-09-16

Do zespołu accountów w LTTM dołączyła Jaśmina Świerczyńska, obejmując stanowisko account managerki. Ze światem digitalu związana jest od 2016 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w firmach takich, jak: STUDI (dawniej ABSTRA), czy Pathfinder 23. W portfolio Jaśminy znajdziemy pracę dla różnorodnych klientów, w tym m.in.: New Balance, Lindt, Durex (projekt „Jak TO Robić?”), Notino, czy Kopiko. W zespole Client Service Jaśmina odpowiada za: budowanie relacji z klientami, pilnowanie terminów, kosztów i jakości świadczeń, współtworzenie koncepcji i prezentacji, koordynację zarówno projektów krótkoterminowych, jak i długoterminowych.

Łukasz Rudnicki z szeroko pojętymi mediami związany jest już od dekady. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w grupie Eurozet, TVN oraz w dziale marketingu polskich marek modowych z sektora premium – Bohoboco i La Manii. Do LTTM dołączył na początku 2020 roku w roli Sales Managera. Obowiązki Łukasza obejmowały kontakt zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i agencjami. Na stanowisko Senior Sales Managera awansował w połowie 2021 roku i tym samym poszerzył dotychczasowy zakres działań o wysokobudżetowe projekty tworzone z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.

Michał Bogdański, z LTTM związany jest od 2020 roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak m.in. Lettly i Plej. W sierpniu 2021 awansował z pozycji juniorskiej na stanowisko creative support, gdzie pełni rolę stałego wsparcia kreatywnego zespołu sales. Wśród aktualnych obowiązków kreatywnego znajdują się m.in.: wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych (tworzenie koncepcji, działań kreatywnych), prezentacji strategicznych na potrzeby wewnętrzne działu sales, oraz udział w spotkaniach z klientami przy przygotowywaniu ofert prowadzonych przez sprzedawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj