Do zespołu accountów w LTTM dołączyła Jaśmina Świerczyńska, obejmując stanowisko account managerki. Ze światem digitalu związana jest od 2016 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w firmach takich, jak: STUDI (dawniej ABSTRA), czy Pathfinder 23. W portfolio Jaśminy znajdziemy pracę dla różnorodnych klientów, w tym m.in.: New Balance, Lindt, Durex (projekt „Jak TO Robić?”), Notino, czy Kopiko. W zespole Client Service Jaśmina odpowiada za: budowanie relacji z klientami, pilnowanie terminów, kosztów i jakości świadczeń, współtworzenie koncepcji i prezentacji, koordynację zarówno projektów krótkoterminowych, jak i długoterminowych.
Łukasz Rudnicki z szeroko pojętymi mediami związany jest już od dekady. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w grupie Eurozet, TVN oraz w dziale marketingu polskich marek modowych z sektora premium – Bohoboco i La Manii. Do LTTM dołączył na początku 2020 roku w roli Sales Managera. Obowiązki Łukasza obejmowały kontakt zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i agencjami. Na stanowisko Senior Sales Managera awansował w połowie 2021 roku i tym samym poszerzył dotychczasowy zakres działań o wysokobudżetowe projekty tworzone z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.
Zobacz również
Michał Bogdański, z LTTM związany jest od 2020 roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak m.in. Lettly i Plej. W sierpniu 2021 awansował z pozycji juniorskiej na stanowisko creative support, gdzie pełni rolę stałego wsparcia kreatywnego zespołu sales. Wśród aktualnych obowiązków kreatywnego znajdują się m.in.: wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych (tworzenie koncepcji, działań kreatywnych), prezentacji strategicznych na potrzeby wewnętrzne działu sales, oraz udział w spotkaniach z klientami przy przygotowywaniu ofert prowadzonych przez sprzedawców.