W maju br. spółka Apsys Polska wprowadziła zmiany w swojej strukturze wyodrębniając nowy dział marketingu, na którego czele stanęła Agnieszka Tomczak-Tuzińska. Nowy dział połączył rozproszone dotąd w organizacji: marketing korporacyjny, marketing operacyjny centrów handlowych zarządzanych przez firmę Apsys, public relations, kształtowanie wizerunku pracodawcy oraz działania z zakresu korporacyjnej odpowiedzialności biznesu.
„Zmiana struktury działu marketingu Apsys Polska jest wyrazem zmian w całej organizacji, która po sukcesie rynkowym Posnanii, poszukuje nowych wyzwań i dopasowuje swoje działania do nowych realiów funkcjonowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Kierowanie działem marketingu lidera branży centrów handlowych to wyzwanie i duża odpowiedzialność. Cieszę się, że Zarząd Apsys Polska powierzył mi to zadanie” – powiedziała Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Dyrektor ds. Marketingu Apsys Polska.
Zobacz również
Agnieszka Tomczak-Tuzińska posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz rozwoju biznesu w branży centrów handlowych. Pracowała między innymi dla Atrium, Caleum Development, CREAM. Ukończyła wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej, oraz specjalizację finansową w wiodącej wyższej szkole biznesu we Francji: École Supériere de Commerce de Rouen.
Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys zarządza obecnie w Polsce 950 000 mkw. GLA w 23 centrach handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach