- Twórcy nowej identyfikacji wizualnej opowiedzieli o głównych założeniach projektu,
- Wyjaśnili, dlaczego w ogóle miasto postanowiło zmienić dotychczasową identyfikację,
- Opowiedzieli o tym, czy dotychczasowe logo Warszawy było złe i jakie były jego wady,
- Wyjaśnili, skąd wynikają koszty związane z projektem.
Naszymi gośćmi byli:
Zobacz również
- Emilka Bojańczyk ze studia Podpunkt / Superskrypt
Graficzka, założycielka software house’u Superskrypt i studia graficznego Podpunkt. Laureatka European Design Awards, Projekt Roku, Must Have Lodz Design Days, Dobry Wzór, Mobile Trend Awards.
Podpunkt to studio specjalizujące się w brandingu, wystawiennictwie, multimediach, drukach i budowaniu koncepcji kreatywnych. Studio realizuje projekty na styku kultury edukacji i współczesnych technologii.
- Mateusz Machalski
Absolwent (a obecnie doktorant) Wydziału Grafiki Akademi Sztuk Pięknych w Warszawie. Zajmuje się projektowaniem identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma. Autor m.in. identyfikacji wizualnej Nagrody Solidarności im. Lecha Wałęsy oraz projektu rodziny 42 odmian krojów pisma dla korporacji Tupperware.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Spotkanie obejrzycie poniżej
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na temat nowej identyfikacji Warszawy przeczytacie w naszym artykule.