Formuła spotkania wykroczyła jednak poza standardowe, konferencyjne ramy – dlaczego?
„Okiem klienta, okiem dostawcy – wymiana doświadczeń biznesowych” – wokół tej tematyki koncentrowała się konferencja zorganizowana przez firmę PrimeSoft Polska, producenta systemu V-Desk. W wydarzeniu uczestniczyło wiele znanych postaci – przedstawicieli największych polskich przedsiębiorstw, a także autorytetów naukowych i specjalistów z branży marketingu. Na salonach Hotelu Poznańskiego, gdzie odbywała się konferencja, spotkać można było m.in. profesora Uniwersytetu Ekonomicznego Wojciecha Cellary’ego, Pawła Tkaczyka, specjalistę w zakresie marketingu i PR, a także przedstawicieli firm współpracujących z PrimeSoft Polska – Indykpolu, Fabryki Mebli Klose, Sarantis Polska, Securitas Polska czy Getin Autopartner.
Zobacz również
Konferencja: model 2.0
Na przekór stereotypom i utartym schematom spotkanie to nie przyjęło formy klasycznych wykładów, ale opierało się na modelu komunikacji dwukierunkowej – nacisk położony został na dyskusję, wymianę doświadczeń i wspólne poszukiwanie odpowiedzi na ważne, z punktu widzenia biznesu, pytania – Zależało nam na stworzeniu platformy do rozmowy i warunków sprzyjających wymianie informacji. Na co dzień nie zawsze jest na to czas – mówi Adam Tychmanowicz, prezes PrimeSoft Polska i pomysłodawca konferencji. – Myślę też, że naszą konferencję wyróżniał szeroki zakres tematyczny wystąpień. Nie chcieliśmy ograniczać się tylko do aspektów stricte technicznych – dodaje Adam Tychmanowicz.
Co da prezesowi Tomek Sawyer
O czym zatem mogli posłuchać i porozmawiać goście konferencji? Prelegenci opowiadali nie tylko o rozwijaniu projektów IT oraz integracji systemów, ale także o tym… czego można nauczyć się od Tomka Sawyera – czyli o zaletach i potencjale grywalizacji. Bohater książek Marka Twaina stał się dla Pawła Tkaczyka punktem wyjścia do opowieści o zarządzaniu i zamianie pracy w zabawę. Oprócz tego specjalista opowiedział gościom o relacjach między szefem a pracownikami. Wplecenie do konferencji „miękkich” tematów jest na Zachodzie już standardem – sukces firmy w dużej mierze zależy od tego, czy uda się połączyć narzędzia i technologie z potencjałem, jaki tkwi w kapitale ludzkim przedsiębiorstwa. Czy konferencje tego typu będą gościć w Poznaniu częściej? To dopiero się okaże – sądząc jednak po zainteresowaniu, jakim cieszyło się to spotkanie, są spore szanse na kolejną edycję.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach