Bank BNP Paribas w ramach kampanii „Kiedy to się skończy” podkreśla także, że mimo obecnej sytuacji należy myśleć o przyszłości i mieć nadzieję, że już niedługo będziemy mogli realizować plany i marzenia. Jednak nasze codzienne życie toczy się jeszcze w nietypowych okolicznościach, dlatego Bank BNP dostosowuje do nich usługi i produkty, aby zapewnić klientom jak najwięcej normalności.
– Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy kiedy to się skończy, wiemy czego nam brakuje i mamy plan na to, co zrobimy jak wyjdziemy z domu Obecna sytuacja byłaby jednak o wiele trudniejsza do zniesienia, gdyby nie technologia. Ona daje nam namiastkę społecznych kontaktów, a w niektórych dziedzinach zapewnia te same możliwości, które pamiętamy sprzed pandemii. Na pójście do banku nie musimy czekać. Bank mamy w smartfonach i komputerach, dostępny o każdej porze i z każdego miejsca – tłumaczy Agnieszka Konarzewska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BNP Paribas.
Zobacz również
W ramach kampanii Bank zaprezentuje także funkcjonalności konta i Karty Otwartej na eŚwiat oraz ubezpieczenia Cyber Pomoc. Ubezpieczenie ma trzy funkcjonalności, szczególnie przydatne w czasie izolacji i ograniczeń w tradycyjnym handlu. To ochrona zakupów internetowych, danych komputerowych i tożsamości w Internecie. Niekompletne czy niedostarczone zakupy to problem, który dotyka coraz większej grupy osób ze względu na rosnącą popularność samych e-sklepów. Dzięki ubezpieczeniu, klienci Banku BNP Paribas mogą uniknąć strat lub długotrwałego oczekiwania na zwrot pieniędzy.
Bank systematycznie rozwija kanały cyfrowe, co nabrało szczególnego znaczenia w czasie pandemii. W te działania wpisuje możliwość założenie konta przez selfie jako zdalnej metody potwierdzania tożsamości, a także rozwój współpracy z Autenti. Dzięki niej, klienci Banku mają możliwość elektronicznego podpisywania dokumentów. Bank BNP Paribas regularnie wprowadza także nowe udogodnienia w aplikacji GOmobile i serwisach GOonline. Jedną z funkcjonalności dodanych w ostatnim czasie jest możliwość zakupu za pomocą smartfona biletów komunikacji miejskiej i zapłacenia za parkowanie w Warszawie.
Spoty będą emitowane w telewizji, we wszystkich stacjach ogólnopolskich i najważniejszych tematycznych, a także na portalach i w mediach społecznościowych. Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Lion, a zakup mediów leżał po stronie Havas Media. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja Feeders, natomiast Sales&More za zakup mediów w Internecie, z kolei agencja Point of View odpowiedzialna jest za kreację w internecie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing