„Gra bez podatku”: historyczna podróż w nowej kampanii Betclic Polska

„Gra bez podatku”: historyczna podróż w nowej kampanii Betclic Polska
Betclic rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową. Marka promuje zmianę w ofercie – Grę bez podatku, dzięki której każdy gracz operatora może wygrać więcej, bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.
O autorze
1 min czytania 2024-03-12

Kampania „Gra bez podatku” emitowana jest w Internecie i telewizji. Na jej potrzeby powstała seria dedykowanych spotów produktowych (w wersji 90, 60, 30 i 15-sekundowej) i sponsoringowych (wersje 15-sekundowe), a także sześciosekundowe reklamy akwizycyjne i bumpery oraz 113-sekundowa wersja reżyserska.

Spoty przedstawiają trudną relację głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów i utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Twórcy zabierają widzów w historyczną podróż do Imperium Rzymskiego, czasów Średniowiecza oraz niewielkiego miasteczka gdzieś na Dzikim Zachodzie.

Za produkcję odpowiadają uznani, portugalscy reżyserzy – Joar Marques i Nuno Alberto, którzy poza spotami dla marki Betclic, mają na koncie także reklamy m.in. dla Lidla, IKEI czy Vodafone. Zdjęcia kręcone były na planach filmowych w Bułgarii i Rumunii. Muzykę stworzył Fred Ferreira, portugalski perkusista i producent, który grał w zespołach takich jak: Dapunksportig, Buraka Som Sistema, Orelha Negra czy Banda do Mar.

– Nowa kampania pod względem skali i jakości produkcji stoi na międzynarodowym poziomie, choć realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jesteśmy niezwykle dumni z tego projektu i cieszymy się, że udało nam się zaangażować do niego twórców o światowej renomie, mających na koncie współpracę m.in. z jednym z najlepszych piłkarzy w historii – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe Betclic Polska

Słuchaj podcastu NowyMarketing