Heviran, konsekwentnie wykorzystuje w swojej komunikacji brand hero – Lady Opryszczkę. Heviran Comfort Max to wariant produktowy stosowany przeciwko jej nawrotom. Zatem w komunikacji tegoż wariantu, Polpharma pokazuje wielokrotne zbliżanie się problemu – czyli opryszczki oraz jej skutecznie zdematerializowanie. Heviran Comfort Max stosowany tylko 2 x dziennie zmniejsza ryzyko powrotu opryszczki nawet o 73%.
– Propozycja Serviceplan Health urzekła nas na etapie przetargu, a wyniki badań konsumenckich utwierdziły nas w przekonaniu, że ta historia to świetny wybór, który daje największy potencjał businessowy – komentuje Martyna Bartczak, Kierownik Kategorii Marketingowej, Polpharma.
Zobacz również
Kampania została wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Reżyseria – Marek Cichy, postprodukcja – Badi Badi.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]