Nowa kampania Heviran Comfort Max od Serviceplan Health/Change Serviceplan

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan (Group One) do stworzenia komunikacji dla Heviran Comfort Max.
O autorze
0 min czytania 2023-03-27

Heviran, konsekwentnie wykorzystuje w swojej komunikacji brand hero – Lady Opryszczkę. Heviran Comfort Max to wariant produktowy stosowany przeciwko jej nawrotom. Zatem w komunikacji tegoż wariantu, Polpharma pokazuje wielokrotne zbliżanie się problemu – czyli opryszczki oraz jej skutecznie zdematerializowanie.  Heviran Comfort Max stosowany tylko 2 x dziennie zmniejsza ryzyko powrotu opryszczki nawet o 73%.

– Propozycja Serviceplan Health urzekła nas na etapie przetargu, a wyniki badań konsumenckich utwierdziły nas w przekonaniu, że ta historia to świetny wybór, który daje największy potencjał businessowy – komentuje Martyna Bartczak, Kierownik Kategorii Marketingowej, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Reżyseria – Marek Cichy, postprodukcja – Badi Badi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj