Serwis Oswój Internet Stacjonarny to źródło wiedzy o technologiach, ofertach i możliwościach. Tematy edukacyjne dobierane są na podstawie badania, które Play zrealizował z agencją Smartscope przy strategicznym wsparciu Plej. Przez zawiłości internetu stacjonarnego przeprowadza nas animowany bohater nowej digitalowej kampanii Play – sympatyczny piesek Blobik – wykreowany wspólnie ze studio Pigeon i ożywiony przez animatorów z agencji Plej.
Za strategię, koncept kreatywny i identyfikację wizualną kampanii odpowiada agencja Plej.
Zobacz również
Hub promowany jest przez 5 filmów, które można będzie zobaczyć jako reklamy na YT oraz w komunikacji socialowej na kanałach marki. Produkcje video Plej zrealizował z domem produkcyjnym Graffti. W ramach działań komunikacyjnych na początku stycznia Plej przeprowadził też sondę uliczną, w której Karol Paciorek pytał mieszkańców Warszawy m.in. o to, czy wiedzą jaki mają internet stacjonarny w domach. Więcej już wkrótce na stronie Play oraz na Fb Play.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]