Nowa kampania Play na temat internetu stacjonarnego

Play stawia na edukację w zakresie internetu stacjonarnego. Aby pomóc konsumentom odnaleźć się w tym obszarze, obalić mity i podpowiedzieć, jak rozwiązywać najczęstsze problemy, operator stworzył hub edukacyjny, który, sukcesywnie rozwijany, stanie się kompletnym źródłem wiedzy.
O autorze
1 min czytania 2022-02-09

Serwis Oswój Internet Stacjonarny to źródło wiedzy o technologiach, ofertach i możliwościach. Tematy edukacyjne dobierane są na podstawie badania, które Play zrealizował z agencją Smartscope przy strategicznym wsparciu Plej. Przez zawiłości internetu stacjonarnego przeprowadza nas animowany bohater nowej digitalowej kampanii Play – sympatyczny piesek Blobik – wykreowany wspólnie ze studio Pigeon i ożywiony przez animatorów z agencji Plej.

Za strategię, koncept kreatywny i identyfikację wizualną kampanii odpowiada agencja Plej.

Hub promowany jest przez 5 filmów, które można będzie zobaczyć jako reklamy na YT oraz w komunikacji socialowej na kanałach marki. Produkcje video Plej zrealizował z domem produkcyjnym Graffti. W ramach działań komunikacyjnych na początku stycznia Plej przeprowadził też sondę uliczną, w której Karol Paciorek pytał mieszkańców Warszawy m.in. o to, czy wiedzą jaki mają internet stacjonarny w domach. Więcej już wkrótce na stronie Play oraz na Fb Play.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj