Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowa kampania Symfonii: Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie

Nowa kampania marki Symfonii, „Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie”, skupia się na inwestowaniu w rozwiązania technologiczne, rozwój kadry pracowniczej oraz skutecznej adaptacji do zmiany środowiska biznesowego.
O autorze
1 min czytania 2023-05-16

Troska o bezpieczną przyszłość klientów i zaangażowanie w rozwój pracowników to tematy przewodnie nowej kampanii wizerunkowej Symfonii pod hasłem „Twoja Przyszłość, nasze oprogramowanie”. Inwestując w rozwiązania technologiczne i edukowanie kadry pracowniczej, spółka chce skutecznie odpowiedzieć na wyzwania zmieniającego się rynku, zapewniając tym samym w pełni komfortową i profesjonalną obsługę.

Kampania to poniekąd nowe otwarcie, które ma być odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Jej wdrożenie wynika z licznych zmian zachodzących w biznesie, w których Symfonia chce być wspierającym partnerem dla swoich klientów.

– Symfonia chce być odkrywcą, nowoczesną marką, która dotrzymuje kroku użytkownikom i razem z nimi się rozwija. Bardzo zależy nam na tym, aby wspierać klientów w digitalizacji, pokazać sektorowi MŚP możliwości jakie niesie ze sobą chociażby wdrożenie rozwiązań chmurowych. „Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie” to przemyślany i zaplanowany proces, który stopniowo wdrażamy. To też forma budowania relacji z klientem, silnego wizerunku marki. Dobrze ukierunkowana kampania pokaże użytkownikom, że jesteśmy firmą, która troszczy się o ich potrzeby i stale będzie to robić. Niewątpliwie cały proces wymaga dużego wysiłku z naszej strony, ale jestem pewna, że decyzje okażą się owocne – mówi Magdalena Szymańska, zastępczyni kierownika Działu Marketingu w Symfonii.

Graficznym motywem przewodnim kampanii „Twoja przyszłość, nasze oprogramowanie” został kolaż. To technika artystyczna polegającą na tworzeniu kompozycji poprzez naklejanie na papier przeróżnych tworzyw i materiałów, jak gazety, fotografie, tkaniny czy drobne przedmioty codziennego użytku. W efekcie, powstaje dzieło łączące różne faktury, style i gatunki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wybór kolażu jest nieprzypadkowy. Senat Rzeczypospolitej Polskiej zdecydował, że Wisława Szymborska, w swoją setną rocznicę urodzin, zostanie patronką roku 2023. Szymborska była mistrzynią w zaskakiwaniu czytelnika. Stosowała gry językowe, paradoksy, wieloznaczności oraz ironię, za co w 1996 roku otrzymała Nagroda Nobla w dziedzinie literatury. Mniej znaną część twórczości poetki były kolaże w formie pocztówek, które następnie wysyłała przyjaciołom.

Symfonia zwinnie wykorzystuje ideę kolażu – zarówno w biznesie, jak i budowaniu wizerunku. Miksuje rozwiązania chmurowe ze stacjonarnymi, buduje syntezę zróżnicowanych umiejętności pracowników. Cząstkę kolażu stanowią również użytkownicy. Ich feedback, który jest znaczną częścią pracy nad kolejnymi rozwiązaniami, pozwala zespołowi Symfonii na ulepszanie produktów lub tworzenie nowych funkcjonalności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się