Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami.
Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie robione pierogi, dania ziemniaczane oraz potrawy na patelnię. W ofercie firmy znajdują się pierogi wytrawne i słodkie, kluski śląskie, pyzy, knedle, kopytka, kluski leniwe, uszka, krokiety, naleśniki i placki ziemniaczane. Nowością w ofercie są kluski na parze.
Zobacz również
Produkty JAWO przygotowywane są na podstawie starannie opracowanych receptur z najwyższej jakości składników, są naturalne i nie zawierają dodatków: sztucznych konserwantów ani barwników. Kampania skierowana jest do wszystkich czynnych zawodowo osób i rodzin, którym na co dzień brakuje czasu na kulinarne zmagania w kuchni, ale którzy pomimo to chcą się zdrowo i „mądrze” odżywiać.
Kampanię przygotowała i zrealizowała Agencja Reklamowa Bogaczewicz Media zakupił Dom Mediowy Mediapol.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]