Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Nowa marka Perfly dołącza do rodziny marek własnych Decathlon

Perfly, najnowsza marka sprzętu i akcesoriów do badmintona, dołączyła do rodziny marek własnych Decathlon.
O autorze
1 min czytania 2019-05-08

Perfly to marka tworzona przez badmintonistów dla badmintonistów. Jest skierowana do osób, które kochają ten sport, uwielbiają rywalizację, wysiłek fizyczny, a przede wszystkim spędzanie razem czasu na korcie. Twórcy marki uważają, że wszyscy miłośnicy badmintona powinni mieć dostęp do wysokiej jakości, technicznych produktów w przystępnych cenach, i stawiają sobie za cel wprowadzanie innowacji na rzecz najlepszych wyników i wspaniałych doświadczeń sportowych.

Nazwa „Perfly” łączy w sobie najważniejsze wartości związane z badmintonem. Przede wszystkim jest to sport nastawiony na wysoką wydajność opartą na doskonałej technice. Jednocześnie może go uprawiać każdy, a oprócz efektów sportowych dostarcza wspaniałej rozrywki i prawdziwej uczty dla wszystkich zmysłów. Dlatego nazwa najnowszej marki to połączenie słów „performance” – oznaczającego spełnienie, wydajność, wyniki, działanie – oraz „fly” – podkreślającego lekkość nawiązującą do lotu lotki, a także radość i zabawę, które towarzyszą grze w badmintona.

Krajem, w którym badminton święci szczególne triumfy, są Chiny. Dlatego marka Perfly wybrała właśnie Chiny jako swoje naturalne miejsce dalszego rozwoju. W ten sposób znajduje się bliżej największego rynku, najlepszych sklepów detalicznych oraz najbardziej wymagających użytkowników, zyskując błyskawiczny feedback konsumencki i poruszając się w silnie stymulującym, konkurencyjnym i inspirującym środowisku. Ponadto w Chinach znajdują się zaawansowane technologicznie ośrodki produkcyjne Decathlon, które gwarantują szybszy i lepszy rozwój produktów, pozwalając osiągać najwyższy poziom innowacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj