Marka Grow urosła pod skrzydłami Studia Wiedzy, które od ponad dekady inspiruje, edukuje i integruje polskich HR-owców. Studio Wiedzy słynie m.in. z wydawania portalu HRnews.pl, organizowania licznych wydarzeń dla branży HR (m.in. HRFACTOR, Modern Employer, HRnaŚniadanie, Brunch EB, Narzędziownia HR, Employer Brand Leaders Training) czy przygotowywania cyklicznego raportu #TrendyHR. Studio Wiedzy stoi też za sukcesem agencji employer brandingowej GrowHR.
Teraz firma postanowiła zunifikować swoją komunikację i przedstawić wszystkie kompetencje pod jedną marką. W ten sposób powstało Grow.
Zobacz również
– Zależy nam na podkreśleniu wartości, które były tożsame z naszymi markami już wcześniej, ale nigdy głośno ich nie komunikowaliśmy. Czasem chodzi tylko o uwolnienie drzemiącego potencjału, prawda? I tak zrodziła się idea zunifikowania stylu naszej komunikacji i zaprezentowania wszystkich posiadanych kompetencji pod jedną marką (niektórzy nazywają to zjawiskiem marki parasolowej). Teraz więc rozkładamy przed Wami wielobarwny parasol naszych doświadczeń, o dużej średnicy ogólnopolskiej, odporny na nijakość czy niedoskonałość, a co ważne, na każdą biznesową pogodę i niepogodę – wyjaśnia Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający.
Grow zajmuje się nie tylko działaniami z obszaru HR i EB, z którymi to głównie dotychczas kojarzone było Studio Wiedzy. Agencja specjalizuje się również w działaniach w mediach społecznościowych czy z zakresu szeroko pojmowanego digitalu. Od roku rozwija też zespół public relations i wspiera klientów w projektach PR-owych.
Obecnie z Agencją Grow współpracują takie marki, jak: MARS, Vision Express, Link4, PLAY, innogy, So! Coffee, Inmedio, Relay, Aelia Duty Free, CRH, Grupa Żywiec, Nielsen, LINK4, MC2 Innovations, Westhill Consulting, ReBuy Polska czy 4Results.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Zdaliśmy sobie sprawę, że będąc pochłonięci naszym wyścigiem asapów, raportów, realizacji i kalendarzy, zagapiliśmy się i nie zadbaliśmy o swój własny wizerunek (w końcu szewc bez butów chodzi). Dziś przyszedł czas, by to naprawić – podsumowuje Łukasz Jarota.
Słuchaj podcastu NowyMarketing