W ramach holistycznej kampanii marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.
Zaskakującym elementem kampanii są właśnie eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów.
Zobacz również
Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią już 22 kwietnia w Warszawie. Już sam dobór artystów gwarantuje ciekawe doznania muzyczne.
Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko 4 podwójne zaproszenia.
Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Strefa Green w Pasażu Wiecha to także zaskakująca odsłona kampanii – zgrabny kawałek ogrodu z żywych (!) roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Idealne miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz doskonała okazja do spróbowania orzeźwiającej Lipton Ice Tea Green – kultowego smaku Original oraz nowego owocowego wariantu Poziomki i Żurawiny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warto obserwować fanpage Lipton Ice Tea – tam wkrótce pojawi się informacja, które miasto jako kolejne będzie gospodarzem sekretnych koncertów.
Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.