Nowa identyfikacja
Do nowego logo został wybrany elegancki krój pisma – subtelny i ponadczasowy. Motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecny jest na etykietach produktu, ale też we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo symbolizuje naturalność i witalność. Zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego loga. Listki są symbolem naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ. Natomiast ich ułożenie symbolizuje pewną przemyślaną strukturę – jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. Drzewo z sygnetu posłużyło jako fundament do rozbudowania identyfikacji. Ten wzór stanowi prostą strukturę, która pozwala kreować dowolne kształty.
Kosmetyki i pielęgnacja slow
Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy premiera pierwszego w Polsce raportu poświęconego Slow Life, który powstał na zlecenie Naturativ. Wyniki badania pozwoliły na stworzenie profilu osób, które kupują kosmetyki naturalne. Przedstawia go poniższa infografika.
Zobacz również
Raport jest dostępny na stronie Naturativ – naturativ.pl/raportslow/
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach