Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” został zainspirowany historiami niezwykłych kobiet, które dzielą się swoimi przemyśleniami, wartościami i doświadczeniem, a ubrania traktują użytkowo, jako sposób na wyrażanie siebie. Zaangażowane społecznie, wykształcone działaczki, które doskonale wiedzą, jak łączyć obowiązki businesswoman z rozwojem swoich umiejętności i kształtowaniem charakteru, a życie zawodowe jest dla nich pasją.
Celem kampanii jest zachęcenie każdego ze społeczeństwa do stawania się jeszcze lepszą wersją siebie, pracowania nad swoimi cechami, nie tylko przez pierwsze lata życia, ale każdego dnia. Rozmowy inspirują do zmian w swojej codziennej rutynie i mobilizują do działania.
Zobacz również
W wiosenno-letniej edycji na mediach społecznościowych marki zostaną przedstawione historie, którymi dzielą się Panie:
Anna Kubica, adwokatka i mediatorka, zaangażowana w rozpowszechnianie wiedzy prawniczej dotyczącej zawierania małżeństw. Autorka ebooka „Zanim powiesz tak”, w którym zwraca uwagę na praktyczne i formalne aspekty zawierania związków małżeńskich, co ma być odpowiedzią na wyłącznie romantyczne podejście par do zawierania małżeństw. Zdobywczyni pięciotysięczników i uczestniczka maratonów. Określa siebie jako empatyczną pragmatyczkę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Edyta Plich, dyrektorka Towarzystwa Inteligentnej Młodzieży (TIM), prezeska Fundacji Wspierania Młodzieży w Nauka Edico, polonistka, nauczycielka i dyrektorka warszawskiego gimnazjum i liceum oraz dyplomowana specjalistka Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Współautorka Alternatywnej Listy Lektur, przygotowanej z myślą o zainteresowaniu dzieci i młodzieży czytelnictwem.
Ewa Bolińska-Gostkowska, członkini Rady Programowej Fundacji Miasto Literatury, menadżerka kultury. Pomysłodawczyni i koordynatorka projektu Strefa Wolnego Czytania oraz projektów łączących świat filmu i książki: Word2Picture i Film the Book. Tłumaczka literatury z języka angielskiego, redaktorka prowadząca wielu wyjątkowych książek w wydawnictwie Znak oraz specjalistka prawa autorskiego.
Wychodzimy z założenia, że prawdziwe piękno kryje się w duszy, a ubranie jest jedynie dopełnieniem całości. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy budować taki projekt, łączyć ze sobą i poznawać tak interesujące Kobiety, tworząc pewną społeczność – opowiada Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna.
Bohaterki wystąpiły w casualowo-eleganckich stylizacjach. Stonowana, ponadczasowa kolorystyka oparta na bielach, beżach i klasycznej czerni to podstawa kolekcji. Dla urozmaicenia odcieni zostały użyte delikatne, inspirowane wiosną wzory.
fot. Marcin Biedroń
Kolekcja wiosna-lato 2022 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. W piątej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” 3 sylwetki z inspirującymi bohaterkami będą sukcesywnie pojawiać się na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton, stronie internetowej oraz w salonach firmowych na terenie kraju.