Kampania przebiega pod hasłem „Szukaj tam, gdzie lubisz”. Sama kreacja dotyczy reklamy aplikacji, która aktualizując lokalizacje automatycznie wyszukuje ogłoszenia nieruchomości w pobliżu.
W kampanii wykorzystaliśmy autobusy i tramwaje Miejskich Przedsiębiorstw Komunikacyjnych w: Warszawie, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Częstochowie oraz miastach Górnego Okręgu Przemysłowego, umieszczając grafiki na szybach i wiatrołapach wewnątrz pojazdów.
Zobacz również
Za zakup mediów do realizacji kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Infinity Media.
Kampania potrwa do początku lutego 2017.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]