Jeśli jesteście fanami kina i zrozumiał to Wasz algorytm na TikToku to od jakiegoś czasu możecie zauważyć trend, jakim stało się publikowanie krótkich fragmentów filmów czy seriali. Najczęściej są one połączone z grami mobilnymi czy z innymi aktywacjami. W ślad za nim postanowiła pójść amerykańska platforma streamingowa Peacock. W Polsce produkcje pochodzące ze strony można obejrzeć za pośrednictwem SkyShowtime Polska.
Peacock postanowił dotrzeć do tych użytkowników, którzy nie są szczególnie zainteresowani serialami lub być może żaden po prostu nie przypadł im do gustu. W związku z tym, platforma zupełnie za darmo opublikuje fragmenty wybranych dzieł na TikToku.
Zobacz również
Źródło: TikTok
Pierwszym serialem, który opublikował (w regionie USA) na swoim profilu Peacock jest „Killing It”. Produkcję podzielono na pięć części. Każda z nich trwa od 3 do 8 minut. Wcześniej trzy pierwsze odcinki serialu opublikowano również w serwisie YouTube (również dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych).
Po co platformom streamingowym seriale na TikToku?
Być może strategia publikowania seriali na TikToku nie jest nowa. Jednak celem Peacock było przede wszystkim przyciągnięcie nowych widzów do seriali, podczas gdy aktorzy nie zawsze są w stanie je promować. Dodatkowo, Peacock zwrócił uwagę, że na TikToku dość popularne zaczynają być dłuższe nagrania wideo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści
TikTok musi podporządkować się pod unijną ustawę o usługach cyfrowych. Jednym z obowiązków, które nałożono na aplikację jest wymóg oferowania treści, które nie bazują na aktywności użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 TikTok uruchomi własny e-sklep. Chce konkurować z Amazonem czy Shein
Sklep internetowy ma zostać uruchomiony w sierpniu. Początkowo będzie działał jedynie w Stanach Zjednoczonych. Towar zostanie wyprodukowany w Chinach.