Nowa strona Frugo od zjednoczenia

Do grona klientów agencji zjednoczenie dołączyła marka Frugo. W związku z nową kampanią marki – Frugolution – agencja stworzyła dla niej nowy serwis internetowy.
O autorze
0 min czytania 2015-11-05

Zjednoczenie odpowiada za koncepcję, projekt graficzny oraz wdrożenie serwisu. Strona posiada łącznie siedem wersji językowych. Polskojęzyczna odsłona inspirowana jest materiałami pochodzącymi z kampanii Frugolution. Serwis w pełni oddaje jej charakter – jest nowoczesny, kierowany do młodej grupy odbiorców, utrzymany w duchu marki. Strona jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych.

Oprócz części wizerunkowej, serwis posiada część produktową oraz informacyjną, w której pokazywane są informacje ze świata marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj