Filmweb stawia na atrakcyjną formę wizualną. Układ strony głównej jest teraz bardziej przejrzysty, a białe tło oraz graficzny minimalizm idą w parze z wielkoformatowymi zdjęciami. Menu główne zostało uporządkowane i podzielone na najważniejsze sekcje. Filmy, seriale, gry, repertuar kin, program tv i magazyn Filmwebu – to wciąż filary serwisu. Ponadto, menu pozostanie widoczne w trakcie nawigacji, dzięki czemu użytkownik bez trudu przeczyta interesujące go recenzje, obejrzy programy wideo i nie pominie żadnej ważnej informacji ze świata kina.
Położono nacisk na treści tworzone przez redakcję Filmwebu – programy wideo, recenzje kinowych premier, teksty publicystyczne, relacje z polskich i zagranicznych festiwali. Newsy zgrupowano w przystępny sposób, uatrakcyjniono ich formę graficzną przy zachowaniu wysokiej jakości merytorycznej. Na stronie będą eksponowane również popularne wśród internautów rankingi.
Zobacz również
Przy projektowaniu strony głównej wzięto pod uwagę wzrastający udział urządzeń przenośnych w rynku internetowym. Dlatego strona startuje jednocześnie na wszystkich urządzeniach – komputerach osobistych, smartfonach i tabletach. Zadbano o zoptymalizowanie układu pod kątem UI/UX na każdą dostępną platformę.
Uwypukliliśmy te elementy Filmwebu, które są doceniane i najczęściej wyszukiwane przez naszych użytkowników, które stanowią o wyjątkowości portalu. Wierzę, że poprzez wprowadzone zmiany Filmweb będzie jeszcze atrakcyjniejszym i chętniej odwiedzanym miejscem. – mówi Artur Gortych prezes zarządu Filmwebu.
Strona główna została zaprojektowana oraz wykonana przez zespoły UI/UX i technologii Filmwebu przy współpracy z agencją kreatywną Artegence.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing