…na polskim rynku reklamowym.
Czym jest Influ?
Influ powstało pod koniec sierpnia tego roku. Dzięki odpowiedniej i dokładnej weryfikacji bazy, indywidualnemu podejściu do każdego projektu oraz atrakcyjnej ofercie zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców, Influ ma już za sobą udane współprace reklamowe z markami takimi jak TUI, Rankomat czy Nanolash. Influencerzy zarejestrowani w tej chwili na platformie dają możliwość dotarcia do ponad 15 milionów użytkowników portali takich jak Facebook, YouTube, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Stale poszerzana baza liderów opinii idzie w parze ze stałym poszerzaniem oferty. Do tej pory w ramach profilu Influ można było dodać do niego grupy i fanpage na Facebooku, konta na Instagramie czy blogi i kanały na Youtube. Od teraz kolejnym z jego elementów jest włączenie możliwości użycia swoich profili społecznościowych w kampaniach skierowanych głownie do sektora B2B.
Zobacz również
Dlaczego B2B?
“Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wielu zapytań o możliwości działania w obszarze B2B, jako pierwsi w Polsce postanowiliśmy udostępnić taką funkcję na naszej platformie. Od teraz w Influ wydawcy mają możliwość podłączenia swoich kont z najczęściej używanych do celów biznesowych portali społecznościowych – LinkedIn, Twitter, Facebook. Pozwoli to na wartościowe użycie mediów społecznościowych w komunikacji B2B i mamy nadzieję, że ta nowa możliwość zmieni oblicze influencer marketingu w branży” mówi Michał Chlewiński, współtwórca Influ.
Dzięki zaangażowaniu odpowiednich influencerów marka może liczyć na dotarcie komunikatów reklamowych do mniejszych, ale bardziej jakościowych grup odbiorców, wiarygodność przekazu i wartość merytoryczną promocji. Influencer może związać się współpracą z marką, której usługi przedstawi w sposób naturalny i z klasą.
Influencer marketing w branży B2B to obszar jeszcze niewyeksploatowany komercyjnie – w czym szansę upatruje wiele graczy na rynku. “Rozwinięcie działań w tym zakresie to tylko kwestia czasu” – dodaje Chlewiński.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak dołączyć do programu jako marka / influencer?
Wszystkie informacje znajdują się na influ.pl lub pod bezpośrednim linkiem do rejestracji – influ.pl/register. Twórcy platformy chętnie odpowiedzą także na pytania wysłane drogą mailową na [email protected].
Słuchaj podcastu NowyMarketing