Nowa strona influencer marketingu – teraz w B2B

Platforma Influ, łącząca wydawców i reklamodawców internetowych, do swojej oferty włączyła możliwość reklamy na prywatnych profilach na Facebooku, Linkedin i Twitterze. To krok naprzód ku rozszerzeniu zasięgu influencer marketingu o liderów opinii z sektora B2B i zupełnie nowe rozwiązanie...
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

…na polskim rynku reklamowym.

Czym jest Influ?

Influ powstało pod koniec sierpnia tego roku. Dzięki odpowiedniej i dokładnej weryfikacji bazy, indywidualnemu podejściu do każdego projektu oraz atrakcyjnej ofercie zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców, Influ ma już za sobą udane współprace reklamowe z markami takimi jak TUI, Rankomat czy Nanolash. Influencerzy zarejestrowani w tej chwili na platformie dają możliwość dotarcia do ponad 15 milionów użytkowników portali takich jak Facebook, YouTube, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Stale poszerzana baza liderów opinii idzie w parze ze stałym poszerzaniem oferty. Do tej pory w ramach profilu Influ można było dodać do niego grupy i fanpage na Facebooku, konta na Instagramie czy blogi i kanały na Youtube. Od teraz kolejnym z jego elementów jest włączenie możliwości użycia swoich profili społecznościowych w kampaniach skierowanych głownie do sektora B2B.

Dlaczego B2B?

“Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wielu zapytań o możliwości działania w obszarze B2B, jako pierwsi w Polsce postanowiliśmy udostępnić taką funkcję na naszej platformie. Od teraz w Influ wydawcy mają możliwość podłączenia swoich kont z najczęściej używanych do celów biznesowych portali społecznościowych – LinkedIn, Twitter, Facebook. Pozwoli to na wartościowe użycie mediów społecznościowych w komunikacji B2B i mamy nadzieję, że ta nowa możliwość zmieni oblicze influencer marketingu w branży” mówi Michał Chlewiński, współtwórca Influ.

Dzięki zaangażowaniu odpowiednich influencerów marka może liczyć na dotarcie komunikatów reklamowych do mniejszych, ale bardziej jakościowych grup odbiorców, wiarygodność przekazu i wartość merytoryczną promocji. Influencer może związać się współpracą z marką, której usługi przedstawi w sposób naturalny i z klasą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Influencer marketing w branży B2B to obszar jeszcze niewyeksploatowany komercyjnie – w czym szansę upatruje wiele graczy na rynku. “Rozwinięcie działań w tym zakresie to tylko kwestia czasu” – dodaje Chlewiński.

Jak dołączyć do programu jako marka / influencer?

Wszystkie informacje znajdują się na influ.pl lub pod bezpośrednim linkiem do rejestracji – influ.pl/register. Twórcy platformy chętnie odpowiedzą także na pytania wysłane drogą mailową na [email protected].

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się