Witryna została zbudowana zgodnie z najnowszymi trendami projektowania stron, a unikalna stylistyka graficzna podkreśla główne wartości marki: naturalność, lekkość, wysoką jakość oraz prozdrowotność. Interfejs pozwala na proste i intuicyjne poruszanie się po stronie, która dopasowuje się do ekranu danego urządzenia. Dzięki temu użytkownik może w komfortowy sposób przeglądać treści nie tylko na ekranie komputera, ale również na tablecie czy smartfonie.
Dla użytkowników przygotowany został szeroki dział kontent marketingowy z poradami zdrowotnymi, przepisami, w tym coraz częściej poszukiwanymi video przepisami, a także ciekawostkami dotyczącymi bakalii i ich wpływu na zdrowie człowieka.
Zobacz również
– Nowa strona internetowa to ważny element naszej strategii komunikacji marketingowej, która zmierza do wzmocnienia świadomości marki wśród klientów, kładąc mocniejszy nacisk na komunikację z internautami – mówi Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO. – Warto zauważyć, że wprowadzenie nowego serwisu internetowego HELIO zbiega się z zacnym jubileuszem firmy. To już bowiem 25 lat odkąd bakalie HELIO pojawiły się na półkach i zagościły w polskich domach na święta Bożego Narodzenia, co zostało zaznaczone w logotypie na nowej stronie. Odświeżony serwis jest więc także okazją do podkreślenia wieloletnich tradycji przedsiębiorstwa, ale też zmian, jakie przeszła spółka w tym czasie.
Otwarcie nowej strony zbiega się w czasie ze świąteczną kampanią reklamową.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell