Strona została zaprojektowana w sposób umożliwiający łatwe i intuicyjne dotarcie do niezbędnych informacji na temat produktów marki Barum. Witryna jest w pełni dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Wygląd i układ treści jest dopasowywany do ekranu urządzenia, z którego w danej chwili korzysta użytkownik, co gwarantuje czytelną prezentację zawartości serwisu zarówno na ekranie komputera, jak i tableta czy smartfona.
Witryna została podzielona na sekcje, które prezentują:
Zobacz również
- pełną gamę opon marki Barum, w tym nową generację opon oznaczoną jako BF 200 R na oś kierowaną oraz BD 200 R, stosowaną na osi napędowej
- wyszukiwarkę, dzięki której szybko i łatwo można zlokalizować najbliższy punkt sprzedaży
- porady na temat ekonomicznej i bezpiecznej jazdy
- materiały do pobrania, w tym katalog z danymi technicznymi produktów oraz materiały marketingowe i komunikaty prasowe
,,Chcieliśmy, aby nowa strona była użytecznym narzędziem dla wszystkich, którzy za pośrednictwem Internetu poszukują informacji na temat doboru opon do pojazdów w swoich flotach. Zależało nam, by nawigacja na stronie była intuicyjna, a wszelkie informacje o produktach marki Barum łatwo i szybko dostępne.” – powiedział Marcin Cywiński, Marketing and PR Manager w dziale opon użytkowych z Continental Opony Polska.
Strona internetowa Barum przeznaczona dla użytkowników ogumienia do pojazdów ciężarowych dostępna jest w 12 wersjach językowych, w tym w polskiej.
Strona internetowa dostępna jest pod adresem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing