Firma Podravka jest chorwacką spółką z długoletnim doświadczeniem w produkcji żywności. Obecnie jest jedną z największych firm oferujących produkty spożywcze w regionie Adriatyku. W Polsce, w portfolio Podravki obecne są trzy marki: Podravka z produktami dedykowanymi do kuchni śródziemnomorskiej, Vegeta z ofertą przypraw uniwersalnych oraz mieszanek przypraw, a także marka przyprawy uniwersalnej Warzywko.
W billboardach sponsorskich, emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat, marka promuje swoje produkty kuchni śródziemnomorskiej – przeciery pomidorowe, makarony, pasty warzywne, Ajvary oraz dania gotowe.
Zobacz również
– Podravka zapewnia klientom dostęp do najlepszych, śródziemnomorskich smaków. Dlatego w komunikacji skoncentrowaliśmy się na skojarzeniach związanych z pyszną kuchnią oraz apetycznymi, dojrzewającymi w śródziemnomorskim słońcu warzywami – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).
Za koncepcję kreatywną billboardów sponsorskich odpowiada agencja Communication Unlimited, a za produkcję spotów odpowiada Motion Brand. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Spark Foundry.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]