Nowa telewizyjna kampania marki Podravka

Ruszyła telewizyjna kampania produktów marki Podravka – „Smaki kuchni śródziemnomorskiej”. Kampania opiera się na skojarzeniach związanych z pysznymi warzywnymi potrawami i śródziemnomorskim klimatem.
O autorze
1 min czytania 2021-09-21

Firma Podravka jest chorwacką spółką z długoletnim doświadczeniem w produkcji żywności. Obecnie jest jedną z największych firm oferujących produkty spożywcze w regionie Adriatyku. W Polsce, w portfolio Podravki obecne są trzy marki: Podravka z produktami dedykowanymi do kuchni śródziemnomorskiej, Vegeta z ofertą przypraw uniwersalnych oraz mieszanek przypraw, a także marka przyprawy uniwersalnej Warzywko.

W billboardach sponsorskich, emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat, marka promuje swoje produkty kuchni śródziemnomorskiej – przeciery pomidorowe, makarony, pasty warzywne, Ajvary oraz dania gotowe.

– Podravka zapewnia klientom dostęp do najlepszych, śródziemnomorskich smaków. Dlatego w komunikacji skoncentrowaliśmy się na skojarzeniach związanych z pyszną kuchnią oraz apetycznymi, dojrzewającymi w śródziemnomorskim słońcu warzywami – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited (CU).

Za koncepcję kreatywną billboardów sponsorskich odpowiada agencja Communication Unlimited, a za produkcję spotów odpowiada Motion Brand. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Spark  Foundry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj