Celem stworzenia nowych opakowań mrożonek marki Hortex było uporządkowanie komunikacji oraz wyraźne wzmocnienie roli brandingu. To, co wyróżnia nowe opakowania mrożonek to odniesienie do ogólnie panującego w świecie kulinarnym trendu, skoncentrowanego na autentyzmie i perfekcyjnej niedoskonałości. Projekty opakowań zdecydowanie odchodzą od wyidealizowanego świata warzyw i owoców, który dominował przez ostanie lata w food designie.
– Apetyczne, pozbawione sztuczności, powiększone ujęcia warzyw i owoców potwierdzają, że istota smaku leży w ich naturze. Naturalny wizerunek mrożonek wpisał się w świat Matki Natury, wspierając strategię komunikacji marki Hortex – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Redesign obejmuje całą linię mrożonek – ponad 40 SKU, w czterech kategoriach: owoce, warzywa solo, mieszanki warzyw i zupy. Autorem projektów opakowań jest Opus B Brand Design.