Do niedawna z potencjału reklamowego Twittera można było korzystać wyłącznie za pośrednictwem agencji 140 media. Obecnie firmy mają możliwość samodzielnego założenia konta reklamowego.
Platforma reklamowa na Twitterze dostępna jest dla ponad 200 krajów, a reklamy mogą być publikowane w 15 językach. Do tej pory możliwe to było jedynie dla 33 krajów.
Zobacz również
Obecnie z Twittera w celach reklamowych korzysta ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców.
Konto założyć można pod adresem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
źródło: www.140znakow.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka dni temu na Instagramie pojawiła się informacja na temat wprowadzenia reklam. Wyświetlane będą one w formie zdjęcia z etykietą „Sponsorowane” jedynie użytkownikom aplikacji mobilnej.
Do targetowanie materiałów sponsorowanych wykorzystane zostaną dane o użytkowniku zebrane z Instagrama oraz Facebooka
Pierwsze zapowiedzi dotyczące wprowadzenia reklam na Instagramie pojawiły się już około dwa lata temu.