TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe opcje reklamowe na Twitterze i Instagramie

Nowe opcje reklamowe na Twitterze i Instagramie
Od 2 września Twitter oficjalnie umożliwia samodzielne działanie reklamowe w serwisie. Z kolei Instagram rusza z wprowadzeniem reklam.
O autorze
0 min czytania 2015-09-08

Do niedawna z potencjału reklamowego Twittera można było korzystać wyłącznie za pośrednictwem agencji 140 media. Obecnie firmy mają możliwość samodzielnego założenia konta reklamowego.

Platforma reklamowa na Twitterze dostępna jest dla ponad 200 krajów, a reklamy mogą być publikowane w 15 językach. Do tej pory możliwe to było jedynie dla 33 krajów.

Obecnie z Twittera w celach reklamowych korzysta ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konto założyć można pod adresem.

 
źródło: www.140znakow.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka dni temu na Instagramie pojawiła się informacja na temat wprowadzenia reklam. Wyświetlane będą one w formie zdjęcia z etykietą „Sponsorowane” jedynie użytkownikom aplikacji mobilnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do targetowanie materiałów sponsorowanych wykorzystane zostaną dane o użytkowniku zebrane z Instagrama oraz Facebooka

Pierwsze zapowiedzi dotyczące wprowadzenia reklam na Instagramie pojawiły się już około dwa lata temu.