Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowe osoby w dziale client service Isobar Polska

Do zespołu Moniki Stanke-Rusin pracującego w ramach Social Media Business Unitu dołączyła Maria Łukasik (senior account manager) i Sebastian Sitowski (account manager).
O autorze
0 min czytania 2015-05-20

Maria Łukasik do Isobaru przeszła z agencji Fenomem, gdzie jako senior account manager realizowała projekty na rynkach europejskich dla linii lotniczych Wizz Air. Pracowała również dla Pomorskiej Regionalnej Agencji Turystycznej i CRANE. Wcześniej pełniła obowiązki asystenta ds. Marketingu i PR w Bageterie Boulevard & Crocodille oraz pracowała jako junior consultant w agencji PR Headlines Porter Novelli. 

Sebastian Sitowski doświadczenie zdobywał pracując na stanowisku social media managera i account managera w agencji SMAC. Wcześniej, jako copywriter, współpracował z serwisem Groupon. Na swoim koncie ma również doświadczenie w mediach. Jako copywriter i dziennikarz współpracował z portalem halolodz.pl.

Kierowany przez Monikę Stanke-Rusin (group account manager) zespół realizuje projekty digitalowe m.in. dla Play.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj