Najnowsza kampania reklamowa, która potrwa do końca czerwca, ma na celu promocję trzech, zupełnie nowych zapachów marki Reebok, dostępnych od dziś w Rossmannie: Move your spirit, Cool your body oraz Inspire your mind.
Zobacz również
Działania promocyjne podzielone są na kilka etapów. Pierwszy z nich to dzisiejszy webinar wraz z konkursem „Zrób sobie dzień dobry z Reebok”, który będzie dostępny na stronie strefausmiechu.pl i jest współtworzony z Glamour, na temat roli zapachów w budowaniu dobrego samopoczucia i życiowego dobrostanu oraz istoty aromaterapii. Prowadząca, Natasza Kotarska, będzie rozmawiać z Senselier Martą Siembab oraz psycholożką i psychoterapeutką Anną Mochnaczewską o tym jak dbanie o siebie może nam pomóc w samoakceptacji czy jak poszczególne nuty zapachowe wpływają na nasz nastrój. Zarówno webinar, jak i konkurs, w którym do wygrania są zestawy akcesoriów marki Reebok oraz zestaw kosmetyków, będą promowane w mediach własnych partnerów – Rossmanna oraz Glamour. Kolejnym etapem kampanii są szerokie działania z influencerami związanymi z kategorią, za które odpowiada wyspecjalizowany w social media zespół Havas Play. Ponadto, w ramach zaplanowanych działań, realizowane będą kampanie w mediach digital, w tym YouTube, za które odpowiadają wyspecjalizowane w digital marketingu jednostki Havas Programmatic Hub oraz Data Business Intelligence w Havas Media Group.
PS Reebok zaprezentował lokalną odsłonę kampanii #AlwaysClassic
Reebok zaprezentował lokalną odsłonę kampanii dedykowanej linii Reebok Classic. Wzięła w niej udział trójka bohaterów z Polski: Jakub Józef Orliński, Sylwester Wilk, Zuza Borucka. Celem kampanii było uświadomienie, że klasyka dla każdego ma zupełnie inne znaczenie i jest bardzo indywidualną kwestią.
PS 2 Kraków promuje lokalne historie i… perfumy inspirowane miastem
W Kraków Story zadebiutowały pierwsze perfumy o zapachu Krakowa. Ten nietypowy projekt powstał dzięki współpracy z perfumiarzem Jakubem Pietrynką.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing