Anna Trybuszewska-Iwasyszyn objęła funkcję account director i raportuje bezpośrednio do client service director Plej, Anety Jalowskiej. Będzie zarządzać obsługą klientów takich jak m.in. Energizer, Allegro, JBB Bałdyga oraz wspierać teamy innych, wybranych marek.
Anna Trybuszewska-Iwasyszyn, nowa account director w Plej, ma ponad 16 lat doświadczenia w branży reklamowej, które zdobywała m. in. w Isobar, Saatchi&Saatchi czy Red8 Digital. Zajmowała się obsługą klientów takich jak m.in. Mastercard, Microsoft, Toyota, Bosch, Kompania Piwowarska (Tyskie), Carlsberg, Somersby, AmRest (KFC CEE & Burger King), OKI, Ferrero czy CEDC (Grants).
Zobacz również
Agnieszka Machniewicz przez ostatnie 5 lat pracowała w Isobar Polska jako account manager i senior account manager, a wcześniej związana była z branżą PR-ową. Obsługiwała m.in. Procter&Gamble, Philips, L’Oreal, Wedel, Graal, Volkswagen Group Polska. W Plej jako account supervisor wesprze przede wszystkim Piątnicę i Continental.
Patryk Kuśmierczyk jako senior account executive przede wszystkim będzie odpowiadał za obsługę marki Continental i Ryobi. Doświadczenie zdobywał, realizując projekty dla klientów takich jak: Nutricia, Kino Świat, FCA Poland, Kompania Piwowarska, Powerade czy Volkswagen Group Polska.
Bardzo się cieszymy z kolejnych tak doświadczonych accountów na pokładzie Plej. Ani, Agnieszce i Patrykowi życzę mnóstwo ciekawych wyzwań i satysfakcji na nowych stanowiskach. Jestem pewna, że przed nami wiele ciekawych projektów i długa, dobra współpraca – powiedziała Aneta Jalowska, client service director w Plej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dział client service Plej to interdyscyplinarny zespół 30 specjalistów. Zapewnia całościową obsługę dla klientów agencji, takich jak m.in. Play, Energizer, Piątnica, Continental, Virgin Mobile Polska czy Allegro. Dzięki pełnej ofercie usług od brandingu, strategii, kreacji, social mediów, influencer marketingu poprzez technologię, aż po eventy, Plej pomaga klientom docierać do odbiorców w każdym możliwym touchpoincie, tworząc pełne i spójne spektrum komunikacyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing