Nowi ambasadorzy marki Reebok

Do #teamReebok dołączyli Andrzej Wrona i Karol Kłos!
O autorze
2 min czytania 2017-02-21

Reebok oficjalnie ogłosił dwóch nowych ambasadorów dla kategorii trening. W piątek 17 lutego podczas premiery najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL oraz butów treningowych Reebok Crossfit ® NANO 7 przedstawiono nowe twarze marki. Informacja do końca utrzymywana była w tajemnicy, a w jej ogłoszeniu brała udział sama Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, również ambasadorka marki. 

Reebok zdecydował się na współpracę z duetem Wrona i Kłos chcąc podkreślić, jak istotną rolę w drodze do mistrzostwa, niezależnie od dyscypliny sportu, odgrywa trening. I nie chodzi tylko o trening na boisku siatkarskim, ale przede wszystkim o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość. Przygotowanie do rozgrywek obejmuje wiele zróżnicowanych form treningowych, kondycyjnych i siłowych, ale żeby im sprostać, trzeba naprawdę dać z siebie wszystko. Pomogą w tym ubrania z najnowszej kolekcji Reebok

ACTIVCHILL z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe NANO 7 – zapewniają stabilizację i kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach treningowych.

Ciężki trening i dawanie z siebie wszystkiego jest nieodłącznym elementem filozofii Reebok. Wierzymy, że poprzez intensywne ćwiczenia stajemy się lepszymi ludźmi, lepszą wersją samych siebie zarówno w wymiarze fizycznym, mentalnym, jak i społecznym. – mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karol Kłos i Andrzej Wrona to zawodnicy piłki siatkowej, którzy w swojej dyscyplinie osiągnęli mistrzostwo. I właśnie na takich ludzi – czempionów w danej kategorii – stawia Reebok.

Reebok pracuje z najlepszymi sportowcami, mistrzami w swojej dyscyplinie. Jednym z nich w #teamReebok jest Joanna Jędrzejczyk. Teraz dołączają do niej Karol Kłos i Andrzej Wrona. Tak mocnego składu jeszcze nie było! – dodaje Eliza Godzimirska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sportowcy zaś doceniają podejście Reebok do aktywności fizycznej oraz podkreślają, że bliska jest im filozofia marki, która – jak zauważają – wpisuje się również w sport drużynowy. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ćwiczymy intensywnie na boisku, ale także poza nim. Trening funkcjonalny pozwala nam utrzymać wysoką formę w trzech wymiarach – fizycznym, mentalnym i społecznym – które są ważne zarówno dla nas, jak i dla marki Reebok. I za to ją cenimy. Za podejście do aktywności fizycznej, które wyraża się poprzez ciężki trening. – przyznają Wrona i Kłos. 

Podczas wydarzenia Reebok 5/2/7, które odbyło się w prestiżowej lokalizacji – Ufficio Primo w Warszawie – Andrzej Wrona i Karol Kłos, w roli kapitanów swoich drużyn, poprowadzili specjalny trening, w którym wraz z uczestnikami walczyli o mistrzowskie rezultaty uzyskane w 527 sekund. A dlaczego właśnie w 527 sekund?

  •  5 – to pentagonalny kształt włókien w odzieży Reebok ACTIVCHILL, które dają uczucie przyjemnego chłodu nawet podczas najbardziej intensywnego treningu.
  • 2 – to dwóch nowych ambasadorów w #teamReebok – Andrzej Wrona i Karol Kłos.

  • 7 – to siódma odsłona najlepszego obuwia treningowego – Reebok Crossfit ® NANO 7 dedykowanego najbardziej intensywnym treningom. 

Oprócz udziału w spotkaniu 5/2/7 Andrzej Wrona i Karol Kłos będą zaangażowani także w inne działania aktywacyjne marki Reebok w nadchodzących miesiącach. Ich rolą będzie inspirowanie i zachęcanie ludzi do stawania się lepszą wersją siebie poprzez różnicowanie form treningów i próbowanie nowych aktywności. Kolejne odsłony wspólnych działań Reebok x Kłos & Wrona już wkrótce!