Katalog wyróżnia się kilkoma nowymi pomysłami. Nie pokazuje pojedynczych produktów dostępnych w outletach, lecz wybrane przez profesjonalną stylistkę i jurora mody – Monikę Harłacz – gotowe zestawy jesienne: dla kobiet, mężczyzn, dzieci i dorosłych w każdym wieku. Propozycje dopasowane są także do różnych sytuacji: szkoła, aktywny wypoczynek czy elegancja. Stylistka podpowiada jakie wybrać jesienne dodatki i na co zwracać uwagę przy doborze jesiennej garderoby.
Nie chcemy zarzucać naszych klientów setkami pojedynczych ubrań. Zamiast tego pokazujemy kilkanaście ciekawych, całościowych propozycji. Pokazujemy modę dla każdego. Udowadniamy, że zakupy w outletach są ciekawe i trendy, że w naszych sklepach można ubrać się od stóp do głów – mówi Marta Kocik – Regional Marketing Manager Neinver.
Zobacz również
Katalog zawiera także podpowiedzi wielu jesiennych dodatków: perfum, kapeluszy czy nawet kubków termicznych. Zakupy w outletach to ponad 250 znanych modowych marek, w cenach niższych zawsze od 30 proc.-80 proc.. Każdy produkt w katalogu zaopatrzony jest w cenę outletową, czyli oferowaną w FACTORY i cenę w retailu a więc w normalnej dystrybucji. Smart AUTUMN będzie dostępny we wszystkich pięciu centrach outlet FACTORY w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, a także w wybranych puntkach centrów miast, hotelach i restauracjach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing