Justyna ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży public relations i mediach. Specjalizuje się głównie w komunikacji korporacyjnej, B2B oraz w projektach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.
Dotychczas pracowała m.in. dla branży farmaceutycznej, przemysłowej, usługowej, retail oraz motoryzacyjnej.
Zobacz również
Przed rozpoczęciem pracy w Medicover pełniła funkcję Consulting Director w jednej z największych agencji sieciowych – Havas PR Warsaw. Wcześniej związana z Polską Izbą Ubezpieczeń oraz agencją Hill+Knowlton Strategies. Przez kilka lat pracowała także jako dziennikarka i wydawca w Telewizji Polskiej, gdzie była odpowiedzialna za programy o tematyce gospodarczej, społecznej i zdrowotnej.
Justyna Gościńska-Bociong ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Warszawskim, a także Zdrowie Publiczne, specjalizacja Promocja Zdrowia na Wydziale Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego.
![#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2020/12/idosell-142x0-c-default.jpg)
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell