Grzegorz Stańczuk ma pięcioletnie doświadczenie zawodowe. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz podyplomowych studiów w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Przed dołączeniem do TBWA PR pracował m.in. w HAVASPR. Współtworzył i brał udział we wdrażaniu strategii komunikacyjnej dla największych marek z branży alkoholowej oraz elektronicznej. Był również odpowiedzialny za całościową komunikację sportowych projektów sponsoringowych m.in. World Cyber Games, Samsung Irena Women’s Run czy ENERGA Basket Cup.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas