Reklama dotyczy nowego modelu V40. Interaktywne reklamy na serwisach i portalach w urządzeniach mobilnych zwiększają zaangażowanie użytkowników i umożliwiają przekazanie większej ilości informacji w niepowtarzalny sposób. W komunikacji wykorzystane zostały 2 linie kreatywne. Produkcją i zakupem zajęła się agencja mobi.ad.
– Mobi.ad to podmiot, który oprócz kompleksowej obsługi, dostarcza Klientom zaawansowane narzędzia do zarządzania i pomiaru kampanii na urządzeniach personalnych. Zaawansowana platforma marketingu mobilnego udostępnia nam niezliczoną ilość funkcjonalności, na których pełne wykorzystanie czekamy, śledząc rozwój rynku polskiego. Dzisiaj proponujemy profesjonalne i sprawdzone formaty reklamowe, zarządzamy kanałami w czasie rzeczywistym i dostarczamy raporty niemal w każdej minucie kampanii. Dysponujemy już także narzędziami, które będziemy mogli wykorzystać w przyszłości jak: ekstremalne targetowanie, geolokalizacja, czy reklama w telewizji mobilnej – mówi Małgorzata Rupala CEO spółki.