Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark, który niedawno pojawił się na półkach sklepowych. Gazowany napój w puszce kierowany jest do młodzieży w wieku 13–18 lat i stanowi świeżą interpretację utrzymywanej strategii „Kochaj życie”. W nowej kampanii chodzi więc przede wszystkim o dobrą zabawę, podejmowanie wyzwań i eksperymentowanie – czyli coś, co „Zetki” lubią najbardziej. Tym samym, akcja promocyjna skupia się na naturalnym dla nich środowisku – digitalu.
Puszki z napojem Crazy Fun wyróżnia charakterystyczny design, wykorzystujący popularne w internecie emotki i umożliwiający łączenie ich ze sobą w nowe układy. Ta unikatowa cecha opakowania nadaje rytm całej kampanii, zamykającej się pod hasłem: „Tak się składa, że [Tymbark]”. Na potrzeby kampanii powstały animacje o długościach: 30, 15 oraz 6 minut, w których, oprócz kolorowych puszek, ważną rolę odgrywa muzyka. Dedykowany podkład muzyczny skomponował i wykonał znany beatboxer – Blady Kris.
Zobacz również
Za realizację kampani odpowiada agencja Hand Made, która współtworzyła wraz z marką Tymbark strategię, koncepcję kreatywną i plan działań, opracowała key visual oraz linię wizualną komunikacji. Po stronie agencji znalazły się także działania w social mediach (uwzględniając koncepcję działań z Chatbotem oraz gry w aplikacji Post Sticker) i pełna produkcja animowanego spotu, wprowadzającego produkt w świat digitalu.