Nowy Rok, nowe możliwości – premiera debiutanckiego spotu Tindera w Wielkiej Brytanii 

Nowy Rok, nowe możliwości – premiera debiutanckiego spotu Tindera w Wielkiej Brytanii 
Pierwszy w historii spot reklamowy Tindera, będący częścią globalnej kampanii „It Starts With A Swipe”, celebruje piękno wszystkich relacji międzyludzkich.
O autorze
2 min czytania 2023-12-27

Spot będący częścią rozpoczętej wczoraj globalnej kampanii “It Starts With A Swipe” redefiniuje narrację, która przez lata narastała nie tylko wokół samej aplikacji, ale też sposobów randkowania czy nawiązywania relacji z innymi ludźmi. 

Zaprezentowana w Wielkiej Brytanii reklama marki ma na celu ukazanie, że Tinder nie jest już aplikacją służącą jedynie do nawiązywania krótkoterminowych bądź zupełnie przypadkowych znajomości o charakterze romantycznym

Nagranie, w którym główną rolę gra dziewczyna o imieniu Ava, prezentuje jej przeprowadzkę do Londynu oraz proces poznawania nowych ludzi – właśnie dzięki Tinderowi. Poczynając od randki z Nathanem rzucającym wyzwanie konwencjonalnym normom randkowym, aż po randkę z Mayą, która okazuje się zdecydowanie lepsza w roli najlepszej przyjaciółki, a nie partnerki – kampania udowadnia, że aplikacja pozwala na nawiązywanie, ewoluowanie i rozwijanie różnych relacji, nie tylko tych romantycznych. Innym, równie ważnym przekazem jest to, że różne rodzaje relacji mogą rozwijać się w różny sposób i w różnym czasie – jednocześnie jest to zakwestionowanie przekonania o magicznym pojawieniu się natychmiastowych iskier i „miłości od pierwszego wejrzenia”. 

– Tinder to najpopularniejsza na świecie aplikacja do poznawania nowych ludzi. Umożliwia nawiązanie kontaktu między ludźmi, którzy normalnie nigdy by się nie spotkali. W dzisiejszym świecie żadna relacja nie jest liniowa: jest pełna możliwości i szans samopoznania, i właśnie to chcieliśmy ukazać w naszej reklamie – przyznaje Joanna Pons, starszy dyrektor ds. marketingu Tindera w Europie Północnej

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot powstał we współpracy z W Communications, a za jego reżyserię odpowiada Jamie Whitby.

– Brief otrzymałem krótko po zakończeniu długoletniego związku. Byłem naprawdę mile zaskoczony rodzajami doświadczeń i relacji, na nawiązanie których pozwala Tinder, a które nie mają jedynie charakteru romantycznego. Ten projekt od początku wydawał mi się jednym z lepszych i cieszę się, że miałem okazję przy nim pracować – powiedział Whitby.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Cinkciarz.pl i Tinder z kampanią promocyjną z okazji walentynek

Walentynkowa promocja w marketplace na portalu Cinkciarz.pl daje użytkownikom Tindera możliwość zakupu subskrypcji premium o 25 proc. taniej. Płatności w eStore fintechu w dowolnej z 28 walut są możliwe za pomocą systemu Cinkciarz Pay, w tym portfelem walutowym.

PS2 Użytkownicy Tindera mogą uświadamiać Rosjan o prawdziwej sytuacji w Ukrainie

Ruszyła akcja „To Russia From Love”, dzięki której posiadacze płatnych kont na Tinderze mogą dotrzeć do rosyjskich użytkowników z informacjami na temat wojny w Ukrainie. Autorzy inicjatywy non-profit chcą w ten sposób walczyć z dezinformacją za pomocą łatwo dostępnych narzędzi.