„Weryfikujemy kierowców bardziej, niż ustawa przewiduje” to jedno z haseł kampanii „Nowy Rok, Nowy Bolt” która od 16 stycznia br. pojawiła się na ulicach stolicy oraz w spotach reklamowych na YouTube. Celem kampanii jest zaznaczenie zmian, jakie Bolt wprowadził w przeciągu ostatnich miesięcy, aby poprawić bezpieczeństwo i jakość przejazdów ze swoją aplikacją.
– W listopadzie ubiegłego roku, Bolt podjął ważne zobowiązanie, jakim jest wprowadzenie zaostrzonej weryfikacji kierowców i pojazdów świadczących usługi na naszej platformie. Styczeń to miesiąc, w którym zwyczajowo myślimy o zmianie na lepsze i dlatego też zdecydowaliśmy się na hasło „Nowy Rok, Nowy Bolt”. Z jednej strony chcemy pokazać wprowadzone przez nas zmiany i zwrócić na nie uwagę użytkowników, a jednocześnie powiedzieć im, że zależy nam na ich bezpieczeństwie i komforcie podczas korzystania z usług Bolt. Jako marka stawiamy na jasne, krótkie komunikaty, i taka właśnie jest ta kampania. Nasze zmiany nie potrzebują wyszukanych opisów, bo potrzeba nowych standardów w branży jest oczywista – mówi Dominika Pęk, marketing manager Bolt w Polsce.
Zobacz również
Na kampanię składa się 8 różnych kreacji, rozmieszczonych na billboardach i ekranach LED w całej Warszawie, prezentujących hasła odnoszące się do dodatkowej inwestycji 10 milionów przez Bolt w rozwiązania bezpieczeństwa, wprowadzenia zaostrzonej weryfikacji kierowców, a także dostępnych rozwiązań technologicznych jak np.weryfikacja kierowców w czasie rzeczywistym. Oprócz tego na treści kampanii będzie można się natknąć także podczas oglądania wideo na YouTube, w formie krótkich animacji reklamowych. Oprócz elementów OOH i digital, na kampanię składają się także mailingi informacyjne do użytkowników oraz kampania w relacjach na Instagramie.
1 stycznia 2023 Bolt zablokował dostęp do platformy kierowcom, którzy nie dostosowali się do nowych wymagań weryfikacji i nie dostarczyli niezbędnych dokumentów. Ta symboliczna data zaznaczyła zmiany, jakie wprowadził Bolt, aby podnieść komfort, jakość i bezpieczeństwo przejazdów na platformie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing