W serialu w roli głównej występują znani aktorzy m.in., Mark Strong oraz Joe Dempsie. Stacja zapowiada, że ich najnowsza szpiegowska produkcja stanie się telewizyjnym przebojem. Na zlecenie FOX Networks Group, kampanię promującą serial w Polsce przygotował dom mediowy Mindshare Polska.
Do promocji serialu „Deep State”, Mindshare Polska zdecydował się zarówno na działania w tradycyjnych mediach, jak i w Internecie oraz na reklamę zewnętrzną. W ramach OOH w centrum Warszawy pojawi się siatka wieloformatowa. W prasie produkcja będzie reklamowana w przewodnikach telewizyjnych i w Gazecie Wyborczej. Spot promocyjny usłyszymy w Radiu ZET, w telewizji będzie on dostępny w stacjach tematycznych Polsatu. Działania objęły również media społecznościowe – Facebooka i Twittera. W ramach szerokiej obecności w sieci pojawi się wideo, a kontekstowo na serwisach takich jak filmweb.pl. Kampania potrwa od 1 do 9 kwietnia.
Zobacz również
Dodatkowo nawiązano współpracę z influencerami, którzy stworzyli treści dedykowane serialowi „Deep State”.