W filmie trwającym ponad cztery minuty, technologia Dolby została zaprezentowana poprzez pokazanie codziennej pracy Alexandra oraz jej efektów.
– Dzięki połączeniu scen dokumentalnych, w których bohater przygotowuję się do pracy, z prawdziwymi ujęciami morskich stworzeń, udało się ująć zarówno świat jaki widzimy na co dzień, jak i ten nieco magiczny, odrealniony, skryty pod powierzchnią oceanu. Alex łączy w sobie cechy naukowca i artysty, a jego postać doskonale oddaje ducha Dolby – mówi Michał Misiński, reżyser.
Zobacz również
Za postprodukcję obrazu i dźwięku odpowiada firma Juice. Zdjęcia odbywały się w Polsce, kampania jest skierowana na rynek amerykański.
Michał Misiński – reżyser, który w ciągu ostatnich dziesięciu lat zrealizował ponad sto kampanii i filmów dla dużych, międzynarodowych marek. Reżyserował reklamy w Japonii, Chinach, USA i wielu krajach europejskich dla m.in. IBM, Mitsubishi, Toyota, Huawei, czy Abeja. W 2019 r. jego dwa projekty dla Abeja oraz Mitsubishi znalazły się w finale międzynarodowego festiwalu animacji i postprodukcji AEAF w Australii. Na swoim koncie ma również nagrody konkursów Animago, New York Festival czy Cresta.
W swojej pracy łączy magię postprodukcji ze scenami fabularnymi. Jego projekty, to często bardzo duże produkcje, realizowane nawet na kilku kontynentach.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing