Nowy team digitalowy w BBDO

Do zespołu kreatywnego agencji dołączył kolejny team specjalizujący się w digitalu. Michał Puch, art director, wcześniej pracował w Ideo, Red 8 Digital i w agencji Kalicińscy. Rafał Pniewski, copywriter, przeszedł do BBDO z agencji Grey, a wcześniej również pracował w agencji Kalicińscy...
O autorze
0 min czytania 2016-12-06

Jest laureatem konkursu Young Creatives.

 „Robimy małe przemeblowanie. Już nawet nie chodzi o same kompetencje digitalowe, ale o ogólny kształt działu. W nowym biurze kreacja będzie nawet topograficznie wymieszana z produkcją i strategią. Chcemy być po prostu świetnie zgraną grupą kreatywnych z butikowym podejściem do reklamy” – mówi Kamil Redestowicz, dyrektor kreatywny BBDO.

W najbliższym czasie do agencji dołączy również nowy digital account manager. Trwa też rekrutacja na stanowiska senior digital plannera i social media managera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj