W zamyśle twórców Ambientising.pl – grupy Brandbrothers – jest, aby tego typu kreatywne formy reklamy były dokładnie opisane i skatalogowane – tak, by serwis mógł być nie tylko źródłem inspiracji, ale też rozbudowaną bazą wiedzy. Zawarte są w nim informacje na temat danego ambientu wraz z ciekawostkami związanymi z jego powstawaniem. Tak też w serwisie można przeczytać między innymi o najlepszych awangardowych kampaniach, potrzebujących zaledwie kilku dni, aby zobaczyć je mogły miliony oglądających na portalu YouTube jak było to w przypadku akcji, gdzie diabelskie dziecko jeździło po ulicach Nowego Jorku, strasząc przechodniów i plując odrażającym jadem.
Nie ograniczamy się wyłącznie do wrzucenia zdjęć czy filmów z danej kampanii – tłumaczy Dawid Pośpiech, jeden z twórców Ambienting.pl. W serwisie znajduje się bardzo wiele informacji dotyczących danego ambientu takich jak nazwa agencji, która go przygotowała, kraj, w którym został zrealizowany czy też ciekawostki, jakich brakuje w serwisach poświęconych reklamie.
Zobacz również
Grupa Brandbrothers – „matka” Ambientising.pl, – na co dzień prowadzi agencję interaktywną pod nazwą ISKRZY inżynieria e-marketingu, zajmującą się projektowaniem zaawansowanych stron, portali, serwisów i sklepów internetowych.
Ambientising.pl wystartował 20 marca 2014 roku. Od tego czasu trwały testy BETA serwisu. Z początkiem tego roku oficjalnie rozpoczął swoją działalność. Do tej pory w serwisie zamieszczono blisko 600 kreatywnych przykładów kreatywnej reklamy, a ich liczba rośnie z każdym dniem.
Ambientising.pl to nie tylko miejsce dla marketingowych pasjonatów – amatorów czy blogerów, ale przede wszystkim agencji zajmujących przygotowaniem ambient media, guerilli marketing i event marketing, które dzięki temu mogą zaprezentować swoje portfolio na łamach serwisu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jeśli chcesz być na bieżąco, co dzieje się w ambientowym świecie, zapisz się do newslettera a także śledź nasz profil Ambientising.pl na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing