W zamyśle twórców Ambientising.pl – grupy Brandbrothers – jest, aby tego typu kreatywne formy reklamy były dokładnie opisane i skatalogowane – tak, by serwis mógł być nie tylko źródłem inspiracji, ale też rozbudowaną bazą wiedzy. Zawarte są w nim informacje na temat danego ambientu wraz z ciekawostkami związanymi z jego powstawaniem. Tak też w serwisie można przeczytać między innymi o najlepszych awangardowych kampaniach, potrzebujących zaledwie kilku dni, aby zobaczyć je mogły miliony oglądających na portalu YouTube jak było to w przypadku akcji, gdzie diabelskie dziecko jeździło po ulicach Nowego Jorku, strasząc przechodniów i plując odrażającym jadem.
Nie ograniczamy się wyłącznie do wrzucenia zdjęć czy filmów z danej kampanii – tłumaczy Dawid Pośpiech, jeden z twórców Ambienting.pl. W serwisie znajduje się bardzo wiele informacji dotyczących danego ambientu takich jak nazwa agencji, która go przygotowała, kraj, w którym został zrealizowany czy też ciekawostki, jakich brakuje w serwisach poświęconych reklamie.
Zobacz również
Grupa Brandbrothers – „matka” Ambientising.pl, – na co dzień prowadzi agencję interaktywną pod nazwą ISKRZY inżynieria e-marketingu, zajmującą się projektowaniem zaawansowanych stron, portali, serwisów i sklepów internetowych.
Ambientising.pl wystartował 20 marca 2014 roku. Od tego czasu trwały testy BETA serwisu. Z początkiem tego roku oficjalnie rozpoczął swoją działalność. Do tej pory w serwisie zamieszczono blisko 600 kreatywnych przykładów kreatywnej reklamy, a ich liczba rośnie z każdym dniem.
Ambientising.pl to nie tylko miejsce dla marketingowych pasjonatów – amatorów czy blogerów, ale przede wszystkim agencji zajmujących przygotowaniem ambient media, guerilli marketing i event marketing, które dzięki temu mogą zaprezentować swoje portfolio na łamach serwisu.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Jeśli chcesz być na bieżąco, co dzieje się w ambientowym świecie, zapisz się do newslettera a także śledź nasz profil Ambientising.pl na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing