W lipcu najszybciej nowych użytkowników zdobywa w Polsce Alior Sync. To bank internetowy nowej generacji, który daje możliwość m. in. realizacji przelewów na Facebooku – wystarczy być czyimś znajomym, by przelać mu do 50 zł. Innowacyjna aplikacja plus duża kampania reklamowa zostały życzliwie przyjęte przez internautów. Według modułu analitycznego catNapoleon.com od początku lipca (pierwsze dwa tygodnie) fan page banku zwiększył się o 2 tys. nowych użytkowników. To najlepszy wynik w polskiej branży bankowej na Facebooku.
Zobacz również
Alior Sync jest też liderem pod względem zaangażowania użytkowników.
Usługa oferowana przez Alior to jednak dopiero przedsmak tego, co wkrótce może się stać na Facebooku. Citibank spytał swoich użytkowników, czy Facebook to dobre miejsce do pełnej obsługi konta. Bank ten należy do czołówki instytucji finansowych kreatywnie korzystających z Facebooka. Niedawno umożliwił użytkownikom tego serwisu na używanie swoich punktów bonusowych z kart kredytowych. Wdrożenie takie przygotowuje także australijski Commonwealth Bank (trwają już beta testy). Proste informacje o swoim koncie mogą otrzymać również klienci indyjskiego ICICI.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing