Nyska, dancingi, neony…. agencja Point of View wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dla marki Królewskie Niefiltrowane

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec).
O autorze
1 min czytania 2016-07-25

Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.

Organizowany przez agencję Point of View (PoV sp. z o.o.) konkurs będzie prowadzony pod hasłem „Poczuj klimat dawnej Warszawy” i potrwa do 21 sierpnia. Agencja przygotowała stronę internetową konkursu: https://tabliczki.krolewskie.pl/  oraz kreacje layoutów kampanii display i na Facebook.com. Odpowiada również za obsługę konkursu: moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród itp. 

 Zadaniem konkursowym jest stworzenie za pomocą kreatora unikalnej tabliczki w stylu retro, która będzie nawiązywać do zadanego w konkursie tematu (np. ulubione miejsce w Warszawie). Kreator stworzony na potrzeby konkursu pozwala uczestnikowi na wykreowanie unikalnego wzoru składającego się z przygotowanych i skalowalnych elementów, które można obracać i ułożenie hasła za pomocą jednego z 6 stylów tekstu. Wśród elementów znajdujących się w kreatorze znalazły się postacie kojarzące się z powojenną Warszawą oraz nawiązujące do tego okresu elementy brandingu marki. Całość kreacji opiera się na akcentach budzących pozytywne skojarzenia z dawną Warszawą takich jak neony, budki piwne czy warszawski dancing. Dodatkowo, uczestnik konkursu może umieścić na tabliczce swoje zdjęcie, które zostanie zintegrowane z całością.  

Konkurs jest podzielony na 3 dwutygodniowe etapy. W każdym etapie zmieniać się będzie zadany przez organizatora temat zadania, do którego mają nawiązywać tworzone przez uczestników tabliczki. Nagrodami w konkursie są wycieczki po stolicy, przywołujące wspomnienia dawnych lat. Zwycięzcy nagrody głównej w każdym etapie odbędą wycieczkę z osobami towarzyszącymi i przewodnikiem na pokładzie kultowej Nyski. Zdobywcy nagród drugiego stopnia będą mieli z kolei możliwość przejażdżki po specjalnie zaplanowanej trasie taksówką rodem z serialu „Zmiennicy” Stanisława Barei. Wśród pozostałych uczestników w każdym etapie wyłonionych zostanie dodatkowo 25 osób, które otrzymają metalowe tabliczki z nadrukowanym wzorem własnego autorstwa. Łącznie w konkursie nagrodzone zostaną  84 osoby.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakupem mediów na potrzeby wsparcia akcji konkursowej zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom mediowy Starcom Mediavest Group. 

Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez Point of View, które współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 r. Wcześniej agencja przygotowała m.in. konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Królewskie jest sponsorem tego klubu piłkarskiego od 2004 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się