Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.
Organizowany przez agencję Point of View (PoV sp. z o.o.) konkurs będzie prowadzony pod hasłem „Poczuj klimat dawnej Warszawy” i potrwa do 21 sierpnia. Agencja przygotowała stronę internetową konkursu: https://tabliczki.krolewskie.pl/ oraz kreacje layoutów kampanii display i na Facebook.com. Odpowiada również za obsługę konkursu: moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród itp.
Zobacz również
Zadaniem konkursowym jest stworzenie za pomocą kreatora unikalnej tabliczki w stylu retro, która będzie nawiązywać do zadanego w konkursie tematu (np. ulubione miejsce w Warszawie). Kreator stworzony na potrzeby konkursu pozwala uczestnikowi na wykreowanie unikalnego wzoru składającego się z przygotowanych i skalowalnych elementów, które można obracać i ułożenie hasła za pomocą jednego z 6 stylów tekstu. Wśród elementów znajdujących się w kreatorze znalazły się postacie kojarzące się z powojenną Warszawą oraz nawiązujące do tego okresu elementy brandingu marki. Całość kreacji opiera się na akcentach budzących pozytywne skojarzenia z dawną Warszawą takich jak neony, budki piwne czy warszawski dancing. Dodatkowo, uczestnik konkursu może umieścić na tabliczce swoje zdjęcie, które zostanie zintegrowane z całością.
Konkurs jest podzielony na 3 dwutygodniowe etapy. W każdym etapie zmieniać się będzie zadany przez organizatora temat zadania, do którego mają nawiązywać tworzone przez uczestników tabliczki. Nagrodami w konkursie są wycieczki po stolicy, przywołujące wspomnienia dawnych lat. Zwycięzcy nagrody głównej w każdym etapie odbędą wycieczkę z osobami towarzyszącymi i przewodnikiem na pokładzie kultowej Nyski. Zdobywcy nagród drugiego stopnia będą mieli z kolei możliwość przejażdżki po specjalnie zaplanowanej trasie taksówką rodem z serialu „Zmiennicy” Stanisława Barei. Wśród pozostałych uczestników w każdym etapie wyłonionych zostanie dodatkowo 25 osób, które otrzymają metalowe tabliczki z nadrukowanym wzorem własnego autorstwa. Łącznie w konkursie nagrodzone zostaną 84 osoby.
Zakupem mediów na potrzeby wsparcia akcji konkursowej zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom mediowy Starcom Mediavest Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez Point of View, które współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 r. Wcześniej agencja przygotowała m.in. konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Królewskie jest sponsorem tego klubu piłkarskiego od 2004 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing