O insightach, archetypach marek i kooperacji Maty z McDonald’s, w podcaście Digitalowa Zajawka 360° opowiada Śpiewający Bot i Dariusz Szpak

O insightach, archetypach marek i kooperacji Maty z McDonald’s, w podcaście Digitalowa Zajawka 360° opowiada Śpiewający Bot i Dariusz Szpak
O autorze
1 min czytania 2021-11-16

Podcast „Digitalowa Zajawka 360°” to nowy format na Polskim rynku, w którym bot i Dariusz Szpak nawijają o nowościach świata digitalu, promują nieznane dotąd osoby ze świata digitalu czy promują kejsy PL agencji, które szczególnie przypadły im do gustu, a to wszystko zawsze z 3 praktycznymi wnioskami, i bez gadania pod krawatem, dodatkowo z elementami personalizacji! Przyznacie, że brzmi ciekawie?

Głos i know-how podkłada Dariusz Szpak, który dzieli się swoim 11 letnim doświadczeniem prowadzenia agencji, a towarzyszy mu… Śpiewający bot – więcej w wywiadzie: „Geneza Podcastu: Digitalowa Zajawka 360°”.

W 1. odcinku podcastu, dostępnym na platformach YouTube i Spotify: Dariusz i Bot rozprawiają się z kooperacją Maty z McDonald’s – zwracają uwagę na pierwszy wybór McDonald’s, międzynarodową strategię dotarcia do młodych, rozprawiają o alternatywnych wyborach, a także analizują czy Mata na poziomie archetypu osobowości jest dobrze skorelowany z marką, po czym płynnie przechodzą do sposobów testowania hipotez komunikacyjnych, rozprawiają o insightach i driverach konsumenckich, które mogą stać się korzeniem efektywniej platformy komunikacyjnej – w skrócie: ciekawie i merytorycznie!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W podcaście słyszymy „Tajemnicą Poliszynela jest, że pierwszym wyborem McDonald’s na PL był Taco Hemingway”, a Śpiewający Bot dopowiada: „Nie dziwota, że Mata chciał zgarnąć banknota”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Angażujący format podcastu cieszy i już w pierwszych dniach zapewnia mu dużą popularność.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Twórca podcastu: Dariusz Szpak postanowił przenieść twardą digitalową wiedzę, na formułę którą połączy dźwięk, wciągającą narrację i merytorykę. Jak sam twierdzi – mimo wielu lat doświadczenia, te lata nie zawsze sprawiają,że musimy być sztywni do przesady. Podcast jest dla wszystkich osób, które mają dość patrzenia w monitor, a chcą w przyjemny sposób być up2date z tym co się dzieję w branży.

Podcast dostępny jest na Spotify i YouTube.

 

Artykuł powstał we współpracy z Dariuszem Szpakiem.