TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OBI zachęca do rezygnacji z fajerwerków i zadbania o komfort zwierząt domowych

OBI zachęca do rezygnacji z fajerwerków i zadbania o komfort zwierząt domowych
Sieć sklepów OBI po raz kolejny rezygnuje z wprowadzenia do oferty okołosylwestrowej sztucznych ogni. Wszystko po to, aby w ostatnim dniu roku zadbać o komfort zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2024-12-30

Wraz z nadchodzącym sylwestrem sieć sklepów budowlanych OBI zachęca klientów do zrezygnowania z użycia fajerwerków. W krótkim, humorystycznym wideo opublikowanym na profilu marki w social mediach, pojawia się przypomnienie, że już po raz szósty w przedsylwestrowej ofercie OBI nie ma sztucznych ogni, a także wizerunki uroczych psiaków. Decyzja OBI jest podyktowana troską o komfort i poczucie bezpieczeństwa naszych czworonogów tego dnia.

Jak wynika z licznych badań i obserwacji, sylwester to jeden z najtrudniejszych dni w roku dla zwierząt domowych, a w szczególności psów i kotów. Czworonogi te cechują się wyjątkowo czułym zmysłem słuchu, przez co każdy wybuch fajerwerków jest dla nich szczególnie trudnym przeżyciem. Niejednokrotnie, w okresie okołonoworocznym dochodzi do psich i kocich ataków paniki, panicznych ucieczek podczas spacerów, a nawet zawałów serca zwierząt. Huk towarzyszący wystrzałom sztucznych ogni ma też wyjątkowo negatywny wpływ na zwierzęta dzikożyjące.

Liczne fundacje i inne organizacje prozwierzęce od lat apelują o niestrzelanie w noc z 31 grudnia na 1 stycznia i zastąpienie fajerwerków choćby tzw. zimnymi ogniami albo inną, cichszą formą świętowania. Z roku na rok rośnie na szczęście społeczna świadomość, a wraz z nią poziom dbałości o dobre samopoczucie zwierząt w ostatnim dniu roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Facebook, Freepik

PS „Strzel kasą na zwierzaki”: OTOZ Animals na pomoc zwierzakom w sylwestra

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się