Kampania „Oblicza weterynarii” marki Brit to okazja do tego, aby praktykujący lekarze podzielili się swoimi historiami i powiedzieli otwarcie o trudnych momentach, wypaleniu zawodowym, presji ze strony klientów, ale też o swojej miłości do zawodu i potrzebie większego zrozumienia. Celem akcji jest zachęcenie opiekunów zwierząt do większej empatii i dostrzeżenia realiów codziennej pracy lekarzy weterynarii, ponieważ dobra relacja i wzajemny szacunek bezpośrednio przekładają się na dobro zwierząt.
„Oblicza weterynarii”, poza kreacjami graficznymi w mediach społecznościowych, digitalu, prasie i outdoorze, tworzy seria rozmów z weterynarzami, które przeprowadził Przemysław Chudkiewicz, autor „Portretu autentycznego”. Materiały dostępne są na stronie kampanii, pod adresem www.obliczaweterynarii.pl. Tam też umieszczono sekcję skierowaną bezpośrednio do lekarzy weterynarii, w której marka Brit oferuje im wsparcie. Dostęp do bezpłatnej konsultacji psychologicznej oraz
webinary pomagające radzić sobie z wyzwaniami w pracy.


Pretekstem do stworzenia kampanii „Oblicza weterynarii” był raport, który w 2024 roku firma Brit przygotowała na zlecenie marki Azan. Wyniki publikacji są alarmujące: okazuje się, że już co trzeci lekarz weterynarii zmaga się z wypaleniem zawodowym, a co drugi doświadcza psychicznego wyczerpania.
Za realizację kampanii marki Brit „Oblicza weterynarii” odpowiada agencja Cut The Mustard, która obsługuje markę Brit od 2024 roku, a w bieżącym poszerzyła współpracę o aktywności 360 dla Brit Veterinary Diet — sekcji B2B marki Brit. Produkcję materiałów powierzono firmie Ekstrakt.Studio.
Grafiki: mat. pras.