Tytułowi „Eternals” to grupa nieśmiertelnych herosów, którzy po tym jak przez tysiące lat pozostawali w ukryciu, ujawniają swoje moce, by stawić czoło odwiecznym wrogom ludzkości – Dewiantom. CityFit wykorzystał ten kontekst, by zainspirować klientów do odkrywania swoich mocy – oczywiście podczas treningu w klubach sieci. W ramach kampanii „Obudź swoją moc”, która wystartowała 15 października, strefy treningowe w CityFit zamieniły się w specjalne strefy inspirowane bohaterami Marvel Studios „Eternals”, w których klubowicze mogą poddawać próbie swoje możliwości. Działania marki uzupełnia kampania bilboardowa, komunikacja digitalowa, a także kinowa oraz radiowa.
Moce nieśmiertelnych herosów były również inspiracją dla dedykowanych kampanii filtrów AR, które dostępne sąna Instagramie. CityFit zachęca klubowiczów do ich wykorzystania i dołączenia do konkursu fotograficznego, który potrwa do 27 października. Zadanie konkursowe jest proste – wystarczy wykonać zdjęcie pokazujące swoją moc i przesłać je przez stronę obudzmoc.cityfit.pl. Do wygrania oficjalne gadżety filmowe oraz podwójne zaproszenia na specjalne pokazy filmu Marvel Studios „Eternals” w dniu premiery, czyli już 5 listopada.