– Odejście od R22 do cyber_Folks to nie tylko zmiana nazwy, ale przede wszystkim połączenie dwóch mocnych, prężnie działających brandów, których kompetencje wzajemnie się uzupełniają. Od dłuższego czasu obserwujemy, że popularność cyber_Folks dynamicznie rośnie, a sama marka jest świetnie odbierana przez klientów. Nasza wspólna oferta jest niezwykle kompleksowa i atrakcyjniejsza, zarówno dla konsumentów, jak również inwestorów. Liczymy, że dzięki połączeniu zyskamy jeszcze więcej odbiorców i będziemy mocniej widoczni na rynku kapitałowym – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.
cyber_Folks przebojem weszła na rynek hostingu integrując w jeden brand ponad 15 marek hostingowych i domenowych grupy. Dziś firma obsługuje ponad 250 tys. klientów m.in. w zakresie narzędzi dla e-commerce, hostingu i domen. Spółka systematycznie zwiększa ARPU (średni przychód na użytkownika).
Zobacz również
– Konsekwentnie budujemy wartość dla inwestorów na wiele sposobów. Cieszymy się, że nasi akcjonariusze dostrzegają korzyści płynące z połączenia komunikacji korporacyjnej, inwestorskiej i produktowej pod skrzydłami jednego silnego brandu – cyber_Folks. Pomysł na zmianę nazwy i połączenie spółek przyjęli z zadowoleniem. Szykujmy kolejne niespodzianki, obecnie pracujemy nad programem dla akcjonariuszy, którego szczegóły będziemy mogli ogłosić już niedługo – dodaje Jakub Dwernicki.
Jednym z celów połączenia jest także ujednolicenie i wzajemnie wspieranie się komunikacji produktowej i korporacyjnej, a w konsekwencji zwiększenie liczby odbiorców i widoczności marki.
– Planujemy wykorzystać synergie marketingowe, aby być firmą kompleksową. Dla giełdowych inwestorów i dotychczasowych akcjonariuszy R22 proces połączenia wiąże się przede wszystkim ze zmianą nazwy na cyber_Folks. Nie zmieniła się liczba posiadanych przez nich akcji oraz inne uprawnienia z nich wynikające. Natomiast pracownicy cyber_Folks stali się częścią spółki giełdowej. Dodatkowo dajemy rynkowi komunikat, że jesteśmy grupą bardziej skoncentrowaną na działalności operacyjnej – mówi Robert Stasik, wiceprezes zarządu cyber_Folks. – Warto dodać, że polityka dywidendową w spółce będzie realizowana tak jak dotychczas w R22 – dodaje Robert Stasik.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Co roku akcjonariusze otrzymywali wypłatę minimum 30 proc. skonsolidowanego zysku netto.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od teraz strategia Grupy opiera się o rozwój dwóch głównych segmentów: cyber_Folks i Vercom.
PS Trendbook 2023: Uwaga – to wszystko, czego potrzebujemy. Sztuczna inteligencja w e-commerce
Sztuczna inteligencja zmienia oblicze e-commerce, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających. Zanim jednak zaczniesz sprzedawać wygodne marynarki, popatrzmy, jak AI może pomóc Ci już dziś, od samego początku, od pierwszych kroków w e-commerce… Przeczytaj artykuł od cyber_Folks, który znalazł się w naszym Trendbooku!