– Odejście od R22 do cyber_Folks to nie tylko zmiana nazwy, ale przede wszystkim połączenie dwóch mocnych, prężnie działających brandów, których kompetencje wzajemnie się uzupełniają. Od dłuższego czasu obserwujemy, że popularność cyber_Folks dynamicznie rośnie, a sama marka jest świetnie odbierana przez klientów. Nasza wspólna oferta jest niezwykle kompleksowa i atrakcyjniejsza, zarówno dla konsumentów, jak również inwestorów. Liczymy, że dzięki połączeniu zyskamy jeszcze więcej odbiorców i będziemy mocniej widoczni na rynku kapitałowym – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.
cyber_Folks przebojem weszła na rynek hostingu integrując w jeden brand ponad 15 marek hostingowych i domenowych grupy. Dziś firma obsługuje ponad 250 tys. klientów m.in. w zakresie narzędzi dla e-commerce, hostingu i domen. Spółka systematycznie zwiększa ARPU (średni przychód na użytkownika).
Zobacz również
– Konsekwentnie budujemy wartość dla inwestorów na wiele sposobów. Cieszymy się, że nasi akcjonariusze dostrzegają korzyści płynące z połączenia komunikacji korporacyjnej, inwestorskiej i produktowej pod skrzydłami jednego silnego brandu – cyber_Folks. Pomysł na zmianę nazwy i połączenie spółek przyjęli z zadowoleniem. Szykujmy kolejne niespodzianki, obecnie pracujemy nad programem dla akcjonariuszy, którego szczegóły będziemy mogli ogłosić już niedługo – dodaje Jakub Dwernicki.
Jednym z celów połączenia jest także ujednolicenie i wzajemnie wspieranie się komunikacji produktowej i korporacyjnej, a w konsekwencji zwiększenie liczby odbiorców i widoczności marki.
– Planujemy wykorzystać synergie marketingowe, aby być firmą kompleksową. Dla giełdowych inwestorów i dotychczasowych akcjonariuszy R22 proces połączenia wiąże się przede wszystkim ze zmianą nazwy na cyber_Folks. Nie zmieniła się liczba posiadanych przez nich akcji oraz inne uprawnienia z nich wynikające. Natomiast pracownicy cyber_Folks stali się częścią spółki giełdowej. Dodatkowo dajemy rynkowi komunikat, że jesteśmy grupą bardziej skoncentrowaną na działalności operacyjnej – mówi Robert Stasik, wiceprezes zarządu cyber_Folks. – Warto dodać, że polityka dywidendową w spółce będzie realizowana tak jak dotychczas w R22 – dodaje Robert Stasik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Co roku akcjonariusze otrzymywali wypłatę minimum 30 proc. skonsolidowanego zysku netto.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od teraz strategia Grupy opiera się o rozwój dwóch głównych segmentów: cyber_Folks i Vercom.
PS Trendbook 2023: Uwaga – to wszystko, czego potrzebujemy. Sztuczna inteligencja w e-commerce
Sztuczna inteligencja zmienia oblicze e-commerce, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających. Zanim jednak zaczniesz sprzedawać wygodne marynarki, popatrzmy, jak AI może pomóc Ci już dziś, od samego początku, od pierwszych kroków w e-commerce… Przeczytaj artykuł od cyber_Folks, który znalazł się w naszym Trendbooku!