Jak podali przedstawiciele Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, w tym roku w województwie świętokrzyskim doszło do 186 wypadków z udziałem pieszych, w których zginęło 28 osób. W związku z tym tamtejsi policjanci postanowili stworzyć kampanię, która promowałaby noszenie elementów odblaskowych, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.
Do akcji „Odblask to nie wstyd – to twoje bezpieczeństwo” świętokrzyska policja zaprosiła artystów z Kabaretu Skeczów Męczących. Wspólnie stworzyli humorystyczny spot, który jednocześnie niesie ważne przesłanie.
Zobacz również
PS
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie wystartował z nową kampanią społeczną, której celem jest poprawa bezpieczeństwa osób starszych na warszawskich drogach. Inicjatywę promują humorystyczne spoty z „Gangiem Seniorów” i Piotrem Fronczewskim w rolach głównych.
We wrześniu br. KRBRD ruszyła z nową kampanią społeczną pod hasłem „Życie ma pierwszeństwo”, której celem było edukowanie kierowców w zakresie zasad tworzenia korytarza życia, gdy na drogach dochodzi do wypadków. Akcja opierała się na interaktywnym spocie, w którym to widzowie decydują o zakończeniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing