Brawurowa jazda samochodem, brak odpowiedniej edukacji, mały horyzont widzenia dzieci i ich słaba widoczność na drodze – mimo wielu kampanii społecznych oraz starań rodziców i nauczycieli – każdego roku na polskich drogach ma miejsce wiele wypadków i kolizji drogowych z udziałem najmłodszych.
Początek roku szkolnego to czas, w którym dorośli powinni szczególnie zatroszczyć się najmłodszych i ich bezpieczną drogę do szkoły.
Marka Kotlin, znana z ratowania ulubionych potraw i kanapek, w trosce o najmłodszych przygotowała nietuzinkową akcję.
Zobacz również
W trakcie trzymiesięcznej promocji – dodatkowo wspieranej aktywnością w Internecie oraz kampanią w prasie konsumenckiej – 700 tysięcy odblasków trafi do setek tysięcy polskich dzieci. Praktyczny, odblaskowy prezent od Kotlina przyczepiony do tornistra to element szczególnie ważny jesienią – gdy szybko zapada zmrok, a pociechy wracają ze szkoły. Zawsze warto dodatkowo zadbać o ich bezpieczeństwo. I taką właśnie postawę – świadomego i bezpiecznego zachowania na drodze – Kotlin promuje wśród dzieci oraz rodziców.
Celem akcji jest również zwiększenie rozpoznawalności marki Kotlin i zwrócenie uwagi na kategorię ketchupów, również po zakończeniu sezonu grillowego. Za kreację tej akcji wizerunkowej marki Kotlin odpowiada Brasil. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing