Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

#OdKulis: PUMA z manifestem dla wszystkich kobiet w kampanii Do You

#OdKulis: PUMA z manifestem dla wszystkich kobiet w kampanii Do You
60 osób, 3 miesiące – tyle osób #OdKulis zajmowało się realizacją projektu Do You marki PUMA z udziałem Justyny Święs z The Dumplings, Mary Komasy, Dominiki Zatorskiej i Ani Bielawskiej.
O autorze
2 min czytania 2018-08-31

W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Tym razem przedstawiamy kulisy kampanii marki PUMA – Do You, która jednocześnie jest manifestem dla wszystkich kobiet, zachęcającym je do bycia sobą, niepoddawania się narzuconym normom, robienia rzeczy tylko dla siebie bez względu na to, jak postrzega to otoczenie.

O kulisach akcji opowiada Piotr Kujda, współzałożyciel i szef agencji high&.

Autorzy i pomysłodawcy projektu

Pomysł na projekt był wynikiem pracy zespołu, w skład którego wchodzili: Piotr Kujda, Marcin Pyszora oraz Inez Kujda-Pyszora, która wymyśliła, żeby zrobić nową wersję utworu „Jestem Kobietą” na potrzeby kampanii. Bardzo ważną rolę w procesie twórczym pełnił również sam klient PUMA w osobie Kasi Węsławowicz i Natalii Pelczar.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja

Koncepcja projektu zrodziła się z potrzeby zrobienia kampanii dedykowanej dla kobiet, w trochę innym stylu niż to, co jest teraz powszechnie robione. Nie chcieliśmy powielać znanych schematów, jeżeli chodzi o narrację projektów o podobnej naturze. Bardzo zależało nam na wprowadzeniu elementu fabularnego i zbudowaniu ciekawej historii, która zawrze w sobie przekaz kampanii i opowie o niej w intrygujący, nienachalny sposób. Założenia te przenieśliśmy na sposób komunikacji kampanii i content, który w ramach niej powstał w postaci między innymi teledysku czy testimoniali.

Realizacja

Nad projektem pracowało ponad 60 osób, wliczając w to cały zespół produkcyjny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Praca od momentu pojawienia się pomysłu na zrobienie projektu do jego realizacji i launchu poprzedzonego całym procesem akceptacji klienta, produkcji contentu itd. trwała około 3 miesięcy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejny etap

Kolejnym krokiem po premierze teledysku i utworu do kampanii była publikacja wideo testimoniali, które powstały z udziałem naszych bohaterek: Justyny Święs z The Dumplings, Mary Komasy, Dominiki Zatorskiej i Ani Bielawskiej, które rzucają więcej światła na to, czym dla dziewczyn jest tytułowe #DOYOU. Testimoniale są również rozwinięciem i zakończeniem historii opowiedzianej w teledysku i zwieńczeniem kampanii w digitalu. We wrześniu odbędą się również 3 nietypowe eventy treningowe organizowane przez PUMA pod szyldem #DOYOU.

Justyna i Mary:

Dominika:

Ania:

Wyzwania

Jak zwykle to bywa w tego typu produkcjach czas na realizację projektu był największym wyzwaniem.

Niespodzianki i nieplanowane sytuacje

Wydaje mi się, że największą niespodzianką podczas pracy nad projektem była ogromna dojrzałość i profesjonalizm Ani Bielewskiej i Dominiki Zatorskiej, dla których był to jeden z pierwszych projektów tego typu. Ania miała wcześniej trochę doświadczenia w pracy z kamerą i aparatem, gdyż jest początkującą modelką i aktorką. Z kolei Dominika to typowy naturszczyk. Dziewczyna, która od dziecka trenuje akrobatykę i nigdy wcześniej nie była na profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz nie stała przed kamerą.

 

Piotr Kujda
współzałożyciel i szef agencji content marketingowej i creative partnerships high&

Poprzednio związany z Universal Music Group, w którym pełnił rolę business development directora, odpowiedzialnego za kreowanie innowacyjnych kanałów sprzedaży i marketingu artystów. Podczas swojej wieloletniej pracy w branży muzyczno-marketingowej zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie lokalnym i regionalnym dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, UBER, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP, w ramach których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów m.in. Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord. Umiejętności zawodowe doskonalił w działach International Marketing Interscope Records w Santa Monica oraz Music & Brands Universal Music Russia w Moskwie.